Tuesday, Aug 1, 2017

صفحه نخست » اعدام کودک‌ آزار یمنی به وسیله مسلسل

العربیه - مرد یمنی که به کودک 3 ساله تجاوز کرده و او را به قتل رسانده بود، به وسیله مسلسل در یک میدان عمومی اعدام شد.

به گزارش دیلی اکسپرس، تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد روز دوشنبه 1 آگوست 2017، یک مرد 41 ساله یمنی که به یک دختر بچه 3 ساله تجاوز کرده بود، در حضور خانواده قربانی به ضرب گلوله یک سلاح اتوماتیک، در یکی از میدان عمومی یمن اعدام شد.

yamanKA0.jpgyamanKA1.jpgمحمد المغربی شهروند 41 ساله یمنی متهم بود که به یک دختر 3 ساله به نام رنا یحیی المطیری تجاوز کرده و او را کشته است.

نیروهای پلیس این مرد را به یکی از میدان‌های یمن برده و در حالی که سعی می‌شد به دلیل نگرانی از اقدامات انتقام‌جویانه، از خانواده قربانی دور نگاه داشته شود، با شلیک 5 گلوله از یک سلاح اتوماتیک به کمر این مرد، او را اعدام کردند.

نیروهای پلیس، المغربی را به میدان برده، او را روی یک زیرانداز سفید خوابانده، دست‌هایش را به پشت بسته و در آخر پنج گلوله به کمرش شلیک کردند.

تصاویر منتشر شده، محمد المغربی را در حالی نشان می‌دهد که با دستانی که به پشت بسته‌اند، روی شکم در یک میدان روی زمین خوابانده شده و تعداد بیشماری از مردم گرداگرد منطقه اعدام تجمع کرده‌اند.

yamanKA2.jpg

صدها نفر از مردم محلی در محل اعدام حاضر شده و چندین شبکه تلویزیونی نیز خبر این قصاص را پوشش دادند. تعداد زیادی از مردم نیز با تلفن‌های همراه اجرای حکم قصاص این مرد را ثبت و ضبط کردند.

یحیی المطیری پدر رنا یحیی المطیری قربانی 3 ساله نیز پس از اجرای حکم اعدام گفت که بابت اجرا شدن عدالت احساس خرسندی می‌کند.
آخرین باری که در یمن اعدام به این شیوه انجام شد، مربوط به سال 2009 است. در آن رخداد مردی که پس از تجاوز به یک دختر 11 ساله او را کشته بود، در یک میدان عمومی و به ضرب گلوله کشته شد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy