Saturday, Aug 5, 2017

صفحه نخست » خزعلی: تکذیب سخنان من توسط ابطحی، ادامه همکاریش با بازجوها،به دلیل فیلم وعکسهای اخلاقی است

محمد علی ابطحی اخیرا سخنان دکتر مهدی خزعلی در ارتباط با «تنها گذاشتن شیخ مهدی کروبی توسط روحانیون اصلاحات در سال ۱۳۸۸» را که در مصاحبه با حسین دهباشی مطرح کرده بود تکذیب کرد، که حاشیه های زیادی را در فضای مجازی به همراه داشت.

دکتر مهدی خزعلی در مصاحبه اختصاصی با شبکه جهانی «دُرّ تی وی» موضوعی را که محمد علی ابطحی تکذیب کرده بود مورد بررسی قرار داد و گفت؛ کسانی که در جریان دعوت از روحانیون اصلاحات به منزل شیخ مهدی کروبی بودند من، آقای کروبی و آقای هادی غفاری بودیم، که اگر قرار باشد کسی این موضوع را تکذیب کند باید یکی از ما سه نفر باشد، حال اینکه آقای ابطحی وارد میشود و این واقعه را تکذیب میکند و برای توجیه کردن خود میگوید که سید محمد خاتمی و موسوی خوئینی ها از او خواسته اند که این کار را انجام دهد جای سوالات زیادی خواهد بود.

دکتر مهدی خزعلی در این مصاحبه گفت؛ محمد علی ابطحی به دلیل نقاط ضعف و فیلم و عکسهای اخلاقی که از او دارند، وادار به همکاری با برادران بازجو و خیانت به جنبش سبز و اصلاحات و دادن نسبتهای اخلاقی به سید محمد خاتمی در سال ۱۳۸۸ شد، و تکذیب سخنان من توسط ایشان ادامه همان همکاریهاست.


مهدی خزعلی با بیان داستانی از فیدل کاسترو که « او را به خانه پرستویی کشانده و با زنی همبستر کرده و فیلم و عکسهایی از او به منظور وادار کردندش به همکاری و دست کشیدن از مواضع انقلابیش تهیه کردند، و او با در میان گذاشتن این مساله با همسر خود و مردم گفت اینها از من میخواهند که به دلیل خطای شخصی مملکت و مردمم را بفروشم و من این کار را نخواهم کرد»، گفت همان زمان که با فیلم و عکسهای اخلاقی که از آقای ابطحی داشتند او را به همکاری وادار کرده بودند، من همین داستان «فیدل کاسترو» را زیر عنوان مقاله ای منتشر کرده و عرض کردم که اگر خطای شخصی داریم خودمان آن را برای مردم بگوییم و ماجرا را تمام کنیم تا خطاهای بعدی را مرتکب نشویم، که خطاهای بعدی مصیبت است!

دکتر مهدی خزعلی درپایان گفت توصیه من به آقای ابطحی این است که مانند پدرشان «که به دلیل ادعای ارتباط با امام زمان و به راه انداختن بساطی و جمع کردن خانمها به دور خود، دارای پرونده اخلاقی قطوری شد و روحانیت و ... را کنار گذاشت و باغ گلی در چالوس خرید و به پرورش گل مشغول شد»، ایشان نیز به باغ گل پدرشان بروند و به جای «آب دادن این دسته گلها»، به پرورش گل مشغول شوند!

پاسخ رسول منتجب نیا به اظهارات مهدی خزعلی

حجت الاسلام «رسول منتجب نیا» قائم مقام حزب اعتماد ملی نیز در یادداشتی ادعای «مهدی خزعلی» آقازاده اصولگرا درباره‌ی سال ۸۸ را تکذیب کرد. پیشتر آیت الله موسوی خوئینی‌ها ادعای خزعلی را دروغ خوانده بود.

بسمه تعالی. برادر گرامی جناب آقای دکتر مهدی خزعلی زید توفیقه، با سلام روز گذشته در شبکه‌های مجازی مکالمه‌ای بین حضرتعالی و جناب آقای ابطحی را مشاهده نمودم، بدون اظهار نظر در مورد محتوای اظهارات شما در برابر یکدیگر مطلبی از جنابعالی نقل شده بود که حجه الاسلام و المسلمین آقای کروبی بنا به پیشنهاد حضرتعالی در نامه‌ای از تنی چند از روحانیون مبارز از جمله اینجانب دعوت کردند که ساعت ۹ شب در منزل ایشان حضور پیدا کنند و تنها آقای هادی غفاری و من اجابت کردیم، سپس خاطره‌ای را از وی نقل کردید که چند شبی در مسجدش مراسم دارد و من به مسوول دفتر گفتم بنویسید: تا یکشنبه مسجد ایشان برویم و در مراسم شرکت کنیم و جناب منتجب‌نیا گفت: «نه نه منظورم حضور شما نبود، می‌خواهید مسجد را ببندند؟ می‌خواستم مخارج یک شب را تقبل فرمایید» و اضافه فرمود: «اینکه قائم مقام خود من است تحمل حضور من در مسجدش را ندارد. می‌خواهی صف اول راهپیمایی عید فطر حضرات بیایند؟»

جناب آقای خزعلی! اینجانب حافظه‌ام نسبتاً خوب است، مخصوصاً نسبت به اینگونه حوادث، هر چه فکر کردم این داستان که نامه‌ای به من نوشته شده و اجابت نکرده‌ام را به یاد ندارم، به احتمال قریب به یقین حداقل نسبت به اینجانب واقعیت ندارد و ناقل محترم به دلیل فشارهای زیاد دچار اشتباه و ضعف حافظه شده است.

وانگهی در بخش دوم نیز شخص جناب آقای کروبی شاهدند که در سال ۸۸ شب شهادت امام جعفر صادق (ع) ایشان در مراسم عزاداری در مسجد امام جعفر صادق شرکت کردند و در پی آن برنامه‌ریزی نیروهای امنیتی و گروه‌های فشار و پایگاه‌های ... برای ضرب و جرح اینجانب و به هم زدن نظام مسجد و در نهایت تصرف نظامیان صورت گرفت و مهمتر از همه در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۸۹ که به جناب آقای کروبی در خیابان اشرفی اصفهانی حمله کرده و ایشان را مضروب و مجروح کردند، به راهپیمایی مردم از مبدإ مسجد امام جعفر صادق علیه السلام حمله نموده و مردم را متفرق ساختند و به طرف اینجانب نیز حمله‌ور شدند که با دخالت مردم جلوی آنها گرفته شد. به هر حال به منظور حفظ اعتماد مردم در نقل‌ها و اظهارنظرها خوب است بیشتر دقت فرمایید.

رسول منتجب‌نیا ۱۱ مرداد ۱۳۹۶

انتهای پیام

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy