Monday, Aug 7, 2017

صفحه نخست » نامه عذرخواهى نماينده شيراز به موگرينى به خاطر شوخىِ عكسى با او!؛ ف. م. سخن

mogherini.JPGخبرگزاری فارس:
فرج‌الله رجبی، نماینده مردم شیراز درخصوص انتشار عکس سلفی عجیبش با موگرینی گفت:
ابوعلی سینا می‌گوید اگر برای یک کار غلط هزار دلیل بیاورید می‌شود هزار و یک غلط!
این عکس در فضای غیررسمی گرفته شده و ما در حال شوخی با دیگر نماینده ها بودیم.


بسم الله الرحمن الرحيم و به نستعين
فتبارك الله احسن الخالقين

خدمت بانوى محترمه ى معظمه، سركار خانم فدريكا موگرينى

سفر شما به مناسبت حضور در مراسم تحليف رييس جمهور روحانى، موجب شادمانى و سرور ايرانيان، خاصه نمايندگان زحمتكش آن ها شد. همان طور كه مستحضر هستيد، ما ايرانيان بسيار مهمان نواز و خارجى دوست مى باشيم، و تا يك خارجى مى بينيم، ابتدا تلاش مى كنيم به زبان انگليسى به او «ولكام» بگوييم و بعد او را به ضرب و زور به خانه مان جهت صرف شام و ناهار و چند روز مهمان ما بودن دعوت نماييم.

متاسفانه به دليل اشتغال بيش از حد ما سياسيون، امكان چنين دعوت هايى وجود ندارد، والّا ما هر وقت سركار عاليه به ايران تشريف بياوريد، قدمتون رو چشم، نوكرتون هم هستيم، توو ويلاى شمال يا كيش در خدمت مى باشيم.

در سفر اخير شما به ايران، ما نمايندگان مجلس شوراى اسلامى به دليل ضيق وقت، ناچار شديم به همان مهمانى مختصر قناعت كنيم، لذا اين فرصتِ اندك باعث شد، تا دست و پاى خود را گم نموده و دست به اعمالى بزنيم كه در شان نمايندگان مجلس شوراى اسلامى نبود، ولى همان گونه كه در نامه ى عذرخواهى به ملت ايران نوشتيم، ما و نمايندگان مجلس، در لحظات شوخى با يكديگر بوديم كه ناگهان عطر و بوى شما مجلس ما را عطر آگين نمود و ما از خود بيخود شديم، و مثل بچه هايى كه با هنرپيشه ى محبوب شان سلفى مى گيرند، ما هم با شما با انواع و اقسام ژست ها سلفى گرفتيم.

D03FC8A1-5F66-4111-AA65-B1CB3E080B95-239-000000C0F9D3A6D8.jpeg

البته خدا را شكر چون در محيط مجلس بوديم، شوخى به همين مختصر «شوخى عكسى» ختم شد، والا اگر در محل ديگرى بوديم احتمال داشت كه شوخى عكسى ما تبديل به شوخى دستى شود و از شان مجلس محترم اسلامى چيزى باقى نماند.

ما اميدواريم در سفرهاى آتى، وقت بيشترى داشته باشيد، تا با «خانواده» در خدمت شما باشيم، و با داشتن زمان بيشتر، دچار تعجيل و دستپاچگى و دست و پا گم كردن نشويم به عون الهى!

ما پيش از تشريف فرمايى شما، با نمايندگان فراكسيون خودمان، تصاوير شما را در گوگل سرچ كرديم و از مشاهده ى ارزش هاى غير قابل پنهان شما، حظ بصر برديم كه ايشاللا خدا زيادش كنه.

به اميد ديدار مجدد در ايران و يك سفر كنار دريا در خدمت تان بودن
و با عذرخواهى مجدد
نوكرتان فرج
نماينده مردم سرزمين گل و بلبل و حافظ و سعدى شيراز

755840_648.jpg

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy