Sunday, Aug 6, 2017

صفحه نخست » یک سرباز در منطقه کهریزک هم خدمتی‌هایش را به رگبار گلوله بست (۴ کشته)

3t555522225f_small.jpgری - ظهر یکشنبه، یک سرباز به سوی هم خدمتی هایش در کهریزک شلیک کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، لحظاتی پیش صدای تیر اندازی در منطقه «شورآباد» بخش کهریزک به گوش رسید.

بر اساس این گزارش، تیر اندازی در یک پادگان نظامی واقع در ۶۰متری «شورآباد» به گوش رسیده است و این صدا سبب ایجاد وحشت در مردم منطقه شد.

علت این صدا هنوز مشخص نیست اما منابع محلی علت آن را تیراندازی یک سرباز در پادگان به سوی تعدادی از هم خدمتی های خود کرده و تعدادی را مجروح کرده است.

تیراندازی ۴ کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت

واحد مرکزی خبر نوشت: سید مجتبی هاشمی، مسئول دفتر شورای شهر شهر کهریزک در خصوص تیراندازی یک سرباز گفت: طبق شنیده ها یک سرباز اهل سیستان وبلوچستان با اسلحه به سوی هم خدمتی های خود حمله ور شده.

علت این حادثه هنوز مشخص نیست و مسئولان در حال بررسی جزئیات بیشتر هستند.

بر اساس اظهارات افراد محلی، تعدادی از مجروحین این حادثه به بیمارستان هفتم تیر ری منتقل شده اند.

یکی از عوامل اورژانس بیمارستان هفتم تیر شهرری، در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تایید انتقال مجروحین پادگان نیروی هوایی ارتش به بیمارستان هفتیم تیر، اظهار داشت: تعداد ۱۰ مجروح به بیمارستان هفتم تیر منتقل شدند.

وی اضافه کرد: تعدادی از این افراد پس از انجام درمان اولیه به بیمارستان «بعثت » انتقال یافتند و در حال حاضر هیچ مجروحی در بیمارستان هفتم تیر باقی نمانده است.

سرباز تیراندازی کننده در کهریزک قبل از رسیدن به بیمارستان جان داد

عبدالله مینویی، مدیر داخلی بیمارستان شهدای هفتم تیر نیز در این خصوص گفت: سرباز تیراندازی کننده و یک نفر دیگر قبل از مراجعه به بیمارستان فوت کرده بودند.

وی افزود: تعداد ۱۰ سرباز زخمی به این بیمارستان منتقل شده بود که ۲نفر جان خود را از دست داده و ۸ نفر به بیمارستان دیگری منتقل شدند.

بر اساس این گزارش، لحظاتی پیش بازپرس ویژه قتل دادسرای نظامی تهران در محل حادثه حاضر شده است، تا ضمن بررسی‌های میدانی و معاینات محلی گزارشات تکمیلی را در این‌باره تهیه کند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy