Friday, Aug 11, 2017

صفحه نخست » بيمارى ابراهيم يزدى دير تشخيص داده شد

ebrahim_e_yazdi.JPGزیتون- «سرطان پانکراس در ایران دیر تشخیص داده شد.» مهدی نوربخش٬داماد ابراهیم یزدی٬ این موضوع را دلیل وخامت حال این روزهای وزیر امور خارجه دولت موقت می‌داند.
به گزارش «زیتون» او که در ایران تحت معالجه بود٬ بیماری اش به دلیل تشخیص اشتباه پزشک٬ بعد از مدت‌ها مورد معالجه قرار گرفت و به گفته‌ی نوربخش٬ زمان از دست رفته٬ کمتر قابل جبران است.
عدم صدور ویزای ورود به آمریکا برای دبیرکل نهضت آزادی که نزدیک به سه دهه در ایران متهم به «ارتباط با آمریکا» بود نیز مزید بر علت شد تا او نتواند از مراقبت‌های پزشکی لازم برخوردار شود.
ابراهیم یزدی در نهایت به شهر ازمیر٬ جایی که یکی از فرزندانش زندگی می‌کرد رفت تا مورد معالجه قرار گیرد. وزیر امورخارجه دولت بازرگان، در ازمیر مورد عمل جراحی قرار گرفت و به ایران بازگشت اما بیماری بازگشته و این بار به گفته مهدی نوربخش٬ قوی تر و پرشتاب‌تر از گذشته است.
روز گذشته محمد توسلی، مسئول دفتر سیاسی نهضت آزادی ایران٬ خبر از وخامت حال دبیر کل این حزب داد و از مردم خواست تا برای سلامتی او دعا کنند.
مهدی نوربخش نیز در گفت‌وگو با «زیتون» از دوستداران دکتر ابراهیم یزدی٬ دبیرکل نهضت آزادی و وزیر امور خارجه ایران در دولت موقت٬ خواست تا شفای او را از خدا بخواهند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy