Sunday, Aug 13, 2017

صفحه نخست » بازداشت چند عضو گروه‌هاى فشار نزدیک به رهبری به اتهام جاسوسى براى اسرائیل

3m9czg0f_small.jpgالعربیه - منابع خبرى از بازداشت تعدادى از اعضاى گروه‌هاى فشار نزديک به على خامنه‌اى رهبر جمهوری اسلامی ايران طى هفته‌هاى اخير به اتهام جاسوسى براى سازمان اطلاعات اسرائيل "موساد" خبر دادند.

برخى منابع از بازداشت رضا گلپور و محمدحسین رستمی مديران وبسايت "عماريون" به اتهام جاسوسی برای موساد خبر دادند. اين وبسايت وابسته به قرارگاه "عمار" متعلق به افسران جنگ نرم است كه مهدى طائب رياست آن را بر عهده دارد.

بنا به اطلاعات منتشر شده، قرارگاه عمّار که با نام‌های قرارگاه سایبری عمار یا قرارگاه فرهنگی عمار نیز شناخته می‌شود، یک تشکل سیاسی و فرهنگی است که در بهمن‌ماه سال ۱۳۸۹ در تهران اعلام موجودیت کرد. هستهٔ اولیهٔ این قرارگاه متشکل از ۷۰ نفر از وابستگان سیاسی، نظامی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران بودند و پس از نخستین جلسهٔ مجمع عمومی، مهدی طائب به عنوان رئیس و علیرضا پناهیان به سمت نایب رئیس او انتخاب شدند. محمدمهدی ماندگاری، حمید رسایی، حسن عباسی، سعید حدادیان، نادر طالب‌زاده، مهدی کوچک‌زاده، حسین الله‌کرم و سعید قاسمی از اعضای نخستین شورای مرکزی این قرارگاه بودند. این تشکل، از سال ۱۳۹۰ هجری خورشیدی، عضوگیری عمومی را آغاز کرد.

محمود صادقی نماینده تهران در مجلس شورای ایران درباره اين بازداشت‌ها در توئیتر خود نوشت: "در جریان پیگیری مشکل ادمین‌های تلگرامی مطلع شدم برخی از مدیران وب‌سایت عماریون به اتهام ارتباط با موساد بازداشت شده‌اند!"

پیشتر گزارش‌هایی در باره نفوذ اسرائیل در میان محافظه‌کاران تندرو در ایران منتشر شده بود و گفته می‌شد مداحان بیت رهبری مانند هلالی و بهمنی و قاضی‌های نزدیک به جناح رهبری مثل علی اکبر حیدری‌فر به دلیل جاسوسی برای اسرائیل بازداشت و زندانی شده‌اند.

مداحان رهبرى جاسوسان اسرائيل

اين در حالى است كه حدود دو هفته پيش رسانه‌هاى ايران خبر بازداشت چند مداح نزديک به بيت رهبرى از جمله عبدالرضا هلالى، روح‌لله بهمنى و محمد حسين حداديان را به اتهام جاسوسی برای اسراييل و برقراری روابط نامشروع با عضو سفارت فرانسه، گزارش دادند.

روزنامه اعتماد درباره ماجرای بازداشت چند مداح به جرم جاسوسی براي اسراييل و روابط نامشروع با عضو سفارت فرانسه نوشت كه آنان "به جرم جاسوسی و ارتباط با موساد و همچنين روابط نامشروع از سوی مرجع قضايی بازداشت شده‌ بودند".

غلامعلي جعفرزاده ايمن‌آبادي، نماينده مردم رشت در مجلس شورای ایران، در حساب توييتر و صفحه اينستاگرام خود عنوان كرد كه «مداحان حامی رقيب انتخابات به جرم جاسوسی برای اسراييل و روابط نامشروع با عضو سفارت فرانسه می‌افتند زندان!».

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy