Monday, Aug 14, 2017

صفحه نخست » مشایی: ولایت فقیهی که موجب صف‌ بندی جامعه باشد جهل است، خود شیطان است

کیهان لندن - وبسایت دولت بهار، حامی محمود احمدی‌نژاد متن کامل سخنرانی رحیم‌‏مشایی را منتشر کرده است.

او در بخشی از اظهاراتش گفته «وقتی می‌گوییم جریان مردم برای ما اصالت دارند، هر چیزی که موجب صف‌بندی در آحاد جامعه می‌شود، بدانید کار شیطان است، قسم می‌خورم و حاضرم هر کی شک دارد بیاید با هم بحث کنیم، شرط هم می‌بندم که من در آن بحث پیروزم، به شما بگویم به نام هر کس ولو به نام خدا شما در جامعه صف‌بندی درست کنید شیطان است».

اسفندیار رحیم مشایی در ادامه با تاکید بر اینکه «مردم عیال خدا هستند و دست خدا با جماعت انسان‌هاست» گفته «در حوزه ولایت فقیه هم عرض کردیم سال نود و دو یک دو تا جلسه داشتیم فکر کردیم کاندید هستیم خیالاتی بود، سوال کردند نظر شما در مورد ولایت فقیه چیست، گفتم آقا ولایت فقیه برای همه ما چترش برای همه ملت هست، ما با ولایت فقیهی که به مثابه خط‌کشی موجب صف‌بندی جامعه باشد، نظر مثبت نداریم، این ولایت فقیه نیست این جهل هست».

مشاور احمدی‌نژاد در ادامه گفته «به نام پیغمبر بین مردم فاصله درست کنیم، به نام امیرالمومنین فاصله درست کنیم، خب این خود شیطان است امام معصوم ما ولایت فقیه ما برای تحکیم و تثبیت و توسعه وحدت انسانی است، در تفرق انسان امام زمان باید همچنان در پس پرده غیبت بماند، مادام که انسان‌ها متفرق باشند، امام در غیبت خواهد ماند».

در این سخنرانی مشایی خطاب به حاضرین می‌گوید: «شیطان در زمین خدا بازی می‌کند، همیشه همین طور بوده است کی آقای احمدی نژاد را مشهور کرد؟ CNN و BBC و NBC اینها مشهور می‌کنند چاره‌ای ندارند، نه اینکه اشتباه می‌کنند، چاره ندارند، و گرنه شما در خطر خفقان سانسور هستید».

اختلاف علی خامنه‎ای و اسفندیار رحیم مشایی به حدود ۹ سال پیش برمی‌گردد، پس از آنکه مشایی در یک نشست گفت که مردم ایران با مردم اسراییل مشکلی ندارند، خامنه‌ای در خطبه‌‌ی نماز جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۸۷ رسماً مقابل او ایستاد و گفت: «اینکه گفته شود ما با مردم اسراییل مثل مردم سایر کشورهای دنیا دوستیم حرف درستی نیست و غیرمنطقی است، آنها سیاهی لشکر صهیونیست‌ها هستند».

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy