Tuesday, Aug 15, 2017

صفحه نخست » تابوشکنی در رسانه ملی درباره روسپیان پایتخت +فیلم

e3t6t6tf_small.jpgسینما ژورنال: کمتر پیش آمده در رسانه ملی درباره برخی آسیبهای ملتهب اجتماعی و البته خطرات ناشی از آنها اطلاع رسانی بی پرده شود. زندگی سکس ورکرها یا همان روسپیان و نقشی که اینان در شیوع بیماریهای واگیر و از جمله ایدز دارند از جمله این مضامین ملتهب است.

بررسی مستند «دایره» در «قاب سلامت» که با حضور کارگردانش فرزاد خوشدست و علی آذین متخصص پزشکی-اجتماعی صورت گرفت باعث تابوشکنی و افشاگری درباره روسپیانی شد که ناقل ایدزند.

آذین در این برنامه تعارف را کنار گذاشت و رک و راست گفت: نگرانی مهمی که داریم درباره خانم هایی است که خدمات جنسی در تهران ارائه می کنند که آمار ابتلا به ایدز این افراد بالای ۸ درصد شده. این افراد هر روز ممکن است با چند نفر ارتباط داشته باشند و موجب افزایش درصد ابتلا شوند.

وی خاطرنشان ساخت: در بسیاری از کشورها وقتی آمار ابتلا به ایدز در میان روسپیان به ۳ تا ۴ درصد می رسد نگرانی های گسترده ای ایجاد می شود اما اینجا به ۸ درصد رسیده و کسی حواسش نیست. ما واقعا نمی دانیم با چه تعداد افراد اچ آی وی مثبت روبرو هستیم و اعداد دقیق نیست و باید همیشه فرض کنیم اوضاع از آنچه فکر می کنیم خطرناک تر است!!

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy