Monday, Aug 21, 2017

صفحه نخست » فیلمبرداری فیلم جدید اصغر فرهادی در اسپانیا آغاز شد

Asghar_Farhadi.jpgزمانه ـ اصغر فرهادی، فیلمساز برنده دو جایزه اسکار فیلم تازه خود را با بازی پنه‌لوپه کروز و خاویر باردم، دو بازیگر نامدار اسپانیایی جلوی دوربین برد.

هشتمین فیلم بلند اصغر فرهادی که روز دوشنبه ۲۱ اوت / ۳۰ مرداد کلید خورد، «همه می‌دانند» نام دارد. بازیگران این فیلم اسپانیایی و آرژانتینی هستند و محصول مشترک فرانسه، اسپانیا و ایتالیا است.

شورای سینمای اروپا پیش از این با بیش از ۷ میلیون یورو از تولید ۲۷ فیلم پشتیبانی مالی کرده بود که پروژه اسپانیایی اصغر فرهادی نیز به‌عنوان یکی از مهم‌ترین فیلم‌ها در این فهرست قرار گرفت.

بودجه «همه می‌دانند» ۱۲ تا ۱۳ میلیون دلار است و در آن از جمله پنه‌لوپه کروز، خاویر باردم، بازیگران مشهور اسپانیایی و ریکاردو دارین، هنرپیشه آرژانتینی بازی می‌کنند.

ادوارد فرناندز، باربارا لنی، الویرا مینگز، ایما کوئستا، روژه کاسا مایور و رامون باره‌آ، دیگر بازیگران «همه می‌دانند» هستند.

داستان فیلم درباره زنی به نام کارولینا است که براى دیدار با خانواده‌اش از آرژانتین به زادگاهش اسپانیا بازمی‌گردد. در این سفر رویدادهای غیرمنتظره‌ای رخ می‌دهند که بر روند زندگی کارولینا تأثیر می‌گذارند.

فیلم جدید فرهادی در مادرید تولید می‌شود و مدیر فیلمبرداری آن خوزه لوئیس آلکاینه ۷۸ ساله است. هایده صفی‌یاری تدوینگر و دانیل فونترودونا مدیر صدابرداری فیلم خواهند بود. کلارا نوتاری مدیریت هنری فیلم و سونیا گرانده هم طراحی لباس را برعهده دارند.

اصغر فرهادى تحقیق و نگارش داستان فیلم «همه مى‌دانند» را چهار سال پیش آغاز کرد. او پس از دریافت دومین اسکار خود برای «فروشنده» فیلم جدید خود را می‌سازد. فرهادی پیش از این نیز یک اسکار دیگر برای فیلم «جدایی نادر از سیمین» دریافت کرده بود و نخستین فیلمساز ایرانی است که موفق به دریافت اسکار شده است.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy