Wednesday, Aug 23, 2017

صفحه نخست » نجفی رسما شهردار تهران شد

Mohammadali_Najafi.jpgفرارو- محمد علی نجفی در جلسه رسمی امروز شورای پنجم به عنوان شهردار انتخاب شد. نجفی در جلسه رای گیری رسمی شورایی‌ها حضور نیافت.

محمد علی نجفی هفته پیش با رای گیری در جلسه غیر رسمی شورای پنجمی‌ها به عنوان گزینه شهرداری انتخاب شد.

کولایی و مهرعلیزاده رقبای نجفی قبل از رای گیری انصراف دادند و نجفی بدون رقیب در جلسه غیر رسمی به عنوان شهردار انتخاب شد.

امروز در جلسه رسمی شورای پنجمی‌ها نجفی را به عنوان شهردار تهران معرفی کردند.

شهردار جدید تهران: تهران با شهری در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران فاصله دارد


ایسنا ـ شهردار تهران با تاکید بر اینکه جای کار برای کلانشهر تهران بسیار زیاد است گفت: امروز تهران با شهری در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران فاصله دارد.

محمدعلی نجفی در دیدار با یادگار امام خمینی (ره) گفت: باید تقارن آغاز کار شوراهای شهر و روستا را با سالروز ازدواج حضرت فاطمه زهرا (س) و امام علی (ع) به فال نیک بگیریم. امیدواریم شوراها در سراسر کشور در خدمت رسانی به شهروندان کشور توفیقات الهی شامل حالشان شود. در ابتدای شروع به کار شورا دوستان به من لطف داشتند و این فرصت نصیب من شد که در این پست با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت کنیم و انشالله به این آرمان‌ها پافشاری کنیم و بر عهدی که امروز می‌بندیم بایستیم.

وی در ادامه از آیت الله هاشمی یاد کرد و افزود: افتخاریست که من کنار اعضای شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش و یادگار آیت الله هاشمی که به عنوان رئیس شورا انتخاب شده‌اند، به خدمت رسانی شهروندان تهرانی مشغول باشم.

نجفی ادامه داد: طی سال‌های گذشته زحمات زیادی کشیده شده و کارهای بزرگی انجام شده اما باید ایده‌آل‌ها را برای تحقق شهری در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران محقق کنیم چرا که اکنون فاصله زیادی داریم. جای کار برای تهران بسیار زیاد است.

وی تاکید کرد: این شهر نیازمند آسایش و آرامش در جسم و روح خود است و امیدواریم با تلاشی که در کنار ۶۳ هزار پرسنل شهرداری تهران خواهیم داشت، خدمت مناسبی را ارائه کنیم و پیش مردم عزیز تهران روسفید باشیم.

شهردار تهران در پایان از یادگار امام راحل تقدیر و تشکر کرد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy