Wednesday, Aug 23, 2017

صفحه نخست » پایان کار منصوریان در استقلال

ey44tf_small.jpgبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، پس از شکست 2 بر صفر استقلال مقابل پدیده در ورزشگاه آزادی و کسب 4 امتیاز از 5 بازی توسط تیم تحت هدایت منصوریان اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال بر روی قطع همکاری با این مربی جوان اتفاق نظر داشته و حتی برخی از آنها معتقدند که این اتفاق باید پس از شکست 6 بر یک استقلال مقابل العین در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا می‌افتاد.

در حال حاضرآنها منتظرند تا منصوریان محترمانه استعفا داده تا شان و جایگاه او حفظ شود اما اگر این اتفاق نیفتد در نشست آتی هیئت مدیره استقلال تصمیم به برکناری او می‌گیرند.

در همین راستا قرار است اعضای هیئت مدیره در این زمینه با محمدحسین قریب، رئیس هیئت مدیره باشگاه هم که در جلسات هیئت مدیره حضور پیدا نمی‌کند، تماس گرفته و وی را مجاب به حضور در جلسه کنند.

در این بین پیش از بازی استقلال مقابل پدیده مذاکراتی هم از سوی باشگاه با یک گزینه خارجی انجام داده‌اند که برخلاف آنچه که در رسانه‌ها نام‌هایی مانند دالیچ و اسکوچیچ مطرح شده، این گزینه‌ها مطرح نیستند و جانشین منصوریان یک مربی اروپایی است که فعلا اعضای هیئت مدیره باشگاه قصد معرفی او را نداشته و پس از استعفا یا برکناری منصوریان او را معرفی می‌کنند تا کارش را در وقفه‌ای که در رقابت‌های لیگ برتر ایجاد شده آغاز کنند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy