Friday, Aug 25, 2017

صفحه نخست » تبریک هاشمی طبا به نجفی با انتشار یک عکس تاریخی

کلمه- گروه خبر: مصطفی هاشمی طبا با انتشار عکسی کمتر دیده شده انتخاب محمدعلی نجفی به سمت شهرداری تهران را تبریک گفت.

به گزارش کلمه هاشمی طبا در ذیل این عکس نوشت: دکتر محمدعلی نجفی در قامت شهردار تهران ظاهر شده است... برای او در خدمت به مردم تهران آرزوی توفیق دارم.

محمد علی نجفی نیز، روز گذشته در صفحه ایسنتا گرام خود با بازنشر این عکس نوشت: امروز صبح در مسیر حرم مطهر امام (ره) تبریکی از همکار دیرین و دوست اخلاق مدارم، مهندس سید مصطفی هاشمی طبا که به عکسی تاریخی پیوست شده بود دریافت کردم. خاطره شیرین آن ملاقات صمیمی که در فضایی عاطفی انجام شد از ذهنم عبور کرد. یاد امام عزیز شهیدان والامقام و همه وفادارن به انقلاب اسلامی گرامی باد. امیدوارم توفیق تحقق آرمان‌های بلندشان را داشته باشیم.

CBCBDC52-B444-48FB-9D08-A1D3266A1ED9-2302-00000582D20D3FCF.jpeg

عکس منتشرشده از سوی هاشمی طبا مربوط به کابینه نخست وزیر جنگ است. در این عکس از آیت الله خامنه‌ای تا میرحسین موسوی، محمد خاتمی، بهزاد نبوی، علی اکبر ناطق نوری، مرحوم حبیبی و بسیاری دیگر از چهره‌های سرشناس و قدیمی انقلاب حضور دارند.

در این عکس میرحسین موسوی در حصر و سید محمد خاتمی ممنوع التصویر هستند و بهزاد نبوی نزدیک به ۶ سال را در حبس گذراند. علی اکبر ناطق نوری نیز مدتهاست به اتهام ساکت فتنه به کناری گذاشته شده است و از سمت هاش یک به یک استعفا می دهد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy