Sunday, Aug 27, 2017

صفحه نخست » "مسعود شجاعی به دلیل آنکه عذرخواهی رسمی نکرد، از تیم‌ملی خط خورد"

63nb6tz_small.jpgتقاطع - کارلوس کیروش، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران، اسامی ۲۴ بازیکن مورد نظر خود برای بازی با تیم‌های کره جنوبی و سوریه در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را اعلام کرد که در این فهرست نام احسان حاج‌صفی دیده می‌شود اما اثری از نام مسعود شجاعی، کاپیتان تیم ملی نیست.

شجاعی و حاج‌صفی بعد از بازی مقابل تیم مکابی اسراییل در لباس باشگاه یونانی‌شان در چارچوب لیگ اروپا، با خطر محرومیت از تیم ملی فوتبال ایران روبه‌رو شده بودند.

با این وجود، حاج‌صفی در روزهای اخیر با ابراز ندامت از بازی با باشگاه اسراییلی، در صفحه اینستگرام خود نوشت که «در راه انقلاب و رهبری حرکت خواهد کرد».

این در حالی است که مسعود شجاعی با انتشار متنی متفاوت، اعلام کرد که حاضر نیست «از اسم و تصویر کسانی که از جان‌شان برای دفاع از وطن گذشتند، سوء‌استفاده کند».

حال با انتشار فهرست جدید کارلوس کیروش، به نظر می‌رسد که تن ندادن شجاعی به فشارهای واردشده از سوی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش، در نهایت به حذف او از تیم ملی فوتبال ایران منجر شده است.

پیش‌تر نیز محمدرضا داورزنی، معاون وزارت ورزش دولت حسن روحانی در سخنانی صریح اعلام کرده بود که شجاعی و حاج‌صفی هیچ‌کدام به تیم ملی دعوت نخواهند شد.

qq1232w3.jpg«۵ شهوریور زادروز تختی، پرونده مسعود شجاعی در تیم ملی بسته شد.دو صاحب بازوبند، از جنس مردم.
اگر تختی از دل‌ها رفت، مسعود هم می‌رود. » این متنی است که مهدی رستم‌پور خبرنگار ورزشی پس از حذف مسعود شجاعی از تیم ملی فوتبال نوشت.

خبرآنلاین هم نوشت...

کارلوس کی‌روش کاپیتانش را خط زد، قدوس رسما به تیم‌ملی دعوت شد

مسعود شجاعی به دلیل آنکه عذرخواهی رسمی نکرد، از تیم‌ملی خط خورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی لیست جدیدش را اعلام کرد و بر این اساس مسعود شجاعی به دلیل آنکه مثل احسان حاج صفی عذرخواهی رسمی نکرد، از تیم ملی ایران خط خورد. نکته جالب لیست حضور سامان قدوس پدیده ایرانی فوتبال سوئد در لیست جدید ایران است. لیست نهایی تیم ملی برای بازی با کره جنوبی به شرح زیر است؛

* دروازه بانان:
علیرضا بیرانوند، حامد لک، علیرضا حقیقی
مدافعین:
*وریا غفوری، روزبه چشمی، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، سعید آقایی، رامین رضائیان، مرتضی پورعلی گنجی، میلاد محمدی
هافبک ها:
*امید نورافکن، سعید عزت اللهی ، احسان حاج صفی، سامان قدوس، علی کریمی، اشکان دژاگه
مهاجمین:
*مهدی ترابی، وحید امیری، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، رضا قوچان نژاد، کریم انصاریفرد، سردار آزمون

کی‌روش: شجاعی و آندو و منتظری خط نخورده‌اند

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال با اشاره به دعوت از بازیکنان جدید در اردوی تیم ملی گفت: ما بازیکنان جدیدی را به تیم ملی دعوت کرده ایم و خود را برای جام جهانی آماده می کنیم.


وی که لیست نهایی بازیکنان به منظور دیدار برابر کره جنوبی و سوریه را اعلام کرد، در ادامه گفت: دیدار برابر کره جنوبی و سوریه ، دو مسابقه تیم ملی ایران جهت صعود به جام جهانی هستند و از آنجائی که تیم ملی، پیش این دو بازی، به جام جهانی صعود کرده است، تمرکز خود را بر روی اهدافی که پیش رو داریم گذاشته و استاندارد ها و رکورد های یوزهای ایرانی(بدون شکست و گل خورده)، را حفظ می کنیم. از سوی دیگر به فکر آینده تیم ملی هستیم و برنامه ریزی دقیقی را برای آماده سازی ملی پوشان جهت شرکت در جام جهانی روسیه، آغاز کرده ایم.

کی روش در پایان درباره لیست اسامی بازیکنان دعوت شده گفت: برای آوردن بازیکنان جوان تر به تیم و آماده سازی جام جهانی روسیه از بازیکنانی چون روزبه چشمی(دفاع) امید نورافکن(هافبک) و سامان قدوس(مهاجم) استفاده کرده ایم. همانطور که هنگام ورود به کره جنوبی اعلام کردم، باید بگویم که زمانی می آموزیم که با بهترین تیم ها مسابقه دهیم. بنابراین، لیست دعوت شده، استراتژی ما را برای کار با گروهی از 37 بازیکن نخبه منعکس می کند . ضمن این که این لیست و تفکرات بدان معنی نیست که بازیکنان با تجربه ای که برای همیشه با خود داشتیم، کنار بگذاریم. بازیکنانی مانند پژمان منتظری، مسعود شجاعی، آندرانیک تیموریان و خسرو حیدری به کار خود در لیست 37 نفره بازیکنان نخبه به عنوان گزینه های مهم برای تیم ملی ادامه می دهند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy