Saturday, Sep 2, 2017

صفحه نخست » تماشای دیدار ایران - سوریه برای بانوان آزاد شد!؟

بی بی سی - شماری از زنان ایرانی در شبکه‌های اجتماعی خبر دادند که توانسته‌اند بلیت مسابقه فوتبال ایران و سوریه در استادیوم آزادی تهران را بخرند، اما فدراسیون فوتبال ایران بلافاصله امکان تماشای بازی برای زنانرا تکذیب کرد.

در وب‌سایت فروش الکترونیکی بلیت، گزینه انتخاب جنسیت زن یا مرد وجود دارد که بر اساس آن زنان توانستند با انتخاب گزینه "بانوان" بلیت بخرند.

کم‌تر از یک ساعت بعد از ابراز خوشحالی زنانی که برای اولین بار توانسته بودند بلیت فوتبال بخرند، مدیر حراست فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که چیزی تغییر نکرده و زنان همچنان حق دیدن بازی فوتبال را ندارند.

94v2w3w5z11x45bxc6_small.jpgمحمدحسین حمیسی به ایسنا گفت: "تاکید می‌کنم روند بلیط فروشی کمافی السابق انجام می‌گیرد و هیچ تغییری در آن صورت نگرفته است. لذا کلیه شایعات در این باره به دور از واقعیت است."

شرکتی که مسئول فروش اینترنتی بلیت است، گزینه جنسیت را از این وب‌سایت حذف کرد و در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بر اساس اشتباه فنی به زنان بلیت فروخته شده است.

به گفته این شرکت فقط ۸ زن بلیت گرفته‌اند. اما در شبکه‌های اجتماعی گفته شده که بیش از ۸ زن بلیت خریده‌اند.

در اطلاعیه شرکت برهان مبین گفته شده "به علت نداشتن جایگاه اختصاصی جهت استقرار بانوان در ورزشگاه مبلغ بلیت‌های خریداری شده به افراد توسط این شرکت مسترد خواهد شد."

4646464655558.jpg

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy