Saturday, Sep 2, 2017

صفحه نخست » علت واژگونى اتوبوس حامل دانش آموزان از زبان رييس پليس راهور

daaraab11.JPGرییس پلیس راهور ناجا علت وقوع حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان هرمزگانی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار مهری درباره چگونگی و علت واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان هرمزگانی اظهار کرد: اتوبوس از نظر شرایط زمانی برای حرکت و تعداد راننده مشکلی نداشته و پلیس در کنترل رفتار راننده، وضعیت ظاهری خودرو و معاینه فنی خودرو کوتاهی نکرده است.

او ادامه داد: قانون نمی‌تواند از تردد وسایل نقلیه عمومی در شب جلوگیری کند، البته شرایط دید در شب کمتر است و برای وسایل نقلیه عمومی در مسافتهای طولانی باید دو راننده باشند که این خودرو نیز این مورد را رعایت کرده است.

رییس پلیس راهور ناجا گفت: تردد اینگونه وسایل به شیوه نامه های آموزش و پرورش بستگی دارد البته ما قصد داریم همانند تغییری که در شیوه نامه تردد راهیان نور داشتیم با همکاری آموزش و پرورش این شیوه نامه‌ها تغییر کند.

مهری با تاکید براینکه این حادثه براثر عدم توجه به جلو و خواب آلودگی و خستگی راننده بوده است، گفت: سرعت خودرو نیز 85 کیلومتر بر سرعت بوده که بر این اساس راننده با سرعت مجاز حرکت می‌کرده است.

او با اشاره به اظهارات راننده ادامه داد: راننده ادعا می‌کند، خواب آلوده نبوده و به دلیل نور بالایی که خودروی مقابل داشته این حادثه پیش آمده، اما تشخیص افسر دال بر خستگی و عدم توجه به جلو بوده است.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy