Monday, Sep 4, 2017

صفحه نخست » خون حججی؛ آبجوی سوری؟! بابک‌داد

948w531212e2xv6_small.jpg🔷 آبجوسازی بزرگ سوریه و کلوب‌های شبانه جوانان طرفدار بشار راه افتاده‌اند!
🔷هفده اتوبوس حامل ۳۰۰ داعشی در تیررس جنگنده‌های آمریکا سرگردان مانده‌اند. حزب‌الله و ایران چند جسد تحویل گرفته‌اند و عراق از اینکه داعشی‌ها را زنده رها کرده‌اند و چند جسد تحویل گرفته‌اند و اجساد عراقی‌ها را رها کرده‌اند، به شدت گلایه‌مند و ناخشنود است.
این‌سو؛ پیکر بی‌سر آقامحسن حججی، که صدها کیلومتر دورتر از حرم زینبیه به دست داعش اسیر و سر بریده شد، در راه ایران است. در دمشق اما جوانان طرفدار بشاراسد در کلوب‌های شبانه مشغول «رقص و صرف آبجوی ساخت سوریه» هستند که به تازگی راه افتاده‌اند!
آقامحسن ما، قربانی چه شد؟
چند نکته را بررسی کنیم:
🔹 آقامحسن از اینکه به "نوکری حضرت زینب" درآمده و عازم سوریه است، اظهار خوشحالی کرده بود. او واقعاً برای دفاع از حرم زینبیه رفت، اما "نیروی تحت فرمان" بود و با دستور فرماندهان به بیابان‌های خشک التنْف/طنیف در مرز عراق اعزام شد که صدها کیلومتر دورتر از حرم زینبیه است!
🔹 به خاطر نمایش فیلم دردناک بریدن سر او در شبکه اعماق داعش، نام او و چهره مظلومش مورد توجه قرار گرفت.
محسن برای حکومت چند ویژگی دارد:
او «سر بریده» دارد، که با آن می‌توان «کاسبی» کرد و نان در آورد! او جوان بود و طفل کوچکی هم داشت. کلی عکس و دست‌نوشته‌ی عاشقانه و دینی هم دارد. جسد بی‌سر او بر اجساد بقیه‌ی قربانیان می‌ارزد!
🔹 می‌گویند: سپاه که قدرتمند است، چرا باید برای روضه‌خوانان و مداحان «نان» بپزد؟ سپاه که محتاج آنها نیست!
اشتباه نکنید. درست است که سپاه حالا قدرت دارد، اما این قدرت را از اسلام و دین و اعتقادات مردم گرفته و به «نیرو نیاز دارد»!
سپاه با کاسبان دین، مداح و آخوند حکومتی «ارتباطات متقابل» دارند. دین‌فروشان مردم را پای منبر و تکیه می‌آورد تا سپاه را "مقدس" کنند و نیرو جذب کنند تا به سوریه بروند.
سپاه هم "شهید" می‌آورد تا تریبون کاسبان دین را گرم کند. از مردم اشک بگیرند و نان خود را درآورند!
هر دو همدیگر را "مقدس" می‌کنند تا مردمی را که به دین و مقدسات اعتقاد دارند، چپاول کنند. و هم فرزندان نازنین ملت را به عشق اهلبیت، بفرستند به سوریه و عراق تا نیروی پیاده‌نظام سپاه شوند. برای چه؟ برای آنکه حزب‌الله لبنان و بشار اسد باید حفظ شوند و روسیه بزرگ هم خطر نکند!
🔹 بپرسید چرا در "روی زمین!" حتی یک نیروی روسی هم نیست؟
چرا روی زمین سوریه، هیچ "آقازاده" و فرزندان رهبر و مسئولان سپاه و حکومت ایران نیستند؟
در سوریه، روی زمین «سر می‌برند»! چه کسانی باید "روی زمین" بجنگند؟ امثال حججی که عشق دین دارد؛ اما آدرس اشتباه حرم را از همان منبرهای کاسبان دین گرفته است!
روی زمین افغان‌های مهاجر هستند که اگر نروند، برگه اقامت خانواده آنها را می‌گیرند و آنان مجبورند به افغانستان برگردند!
روی زمین "فرماندهان سپاه" نیستند! «کاسبان شهادت» هرگز روی زمین سوریه نمی‌روند! چرا؟!
🔹 حججی که اسیر و قربانی شد، نان خیلی‌ها چرب شد! از سپاه که دخالتش در سوریه را پشت مظلومیت محسن‌ها پنهان کند. تا کاسبان محرم که حالا یک سر بریده‌ی دیگری برای گریاندن مردم و گرفتن دستمزدهای میلیونی پیدا کرده‌اند!
حکومت هم به جای اینکه بگوید چرا بچه‌های مردم را به "روی زمین باتلاقی سوریه" به کشتن می‌دهد، پشت چهره مظلوم حججی پنهان می‌شود.
🔹 مانند آقامحسن را در زمان جنگ در جبهه‌ها دیده‌ام. سالم، نجیب و سربه‌زیر. مرگشان تا ابد خانواده را فلج می‌کند. و یک حکومت را سرپا نگه می‌دارد! آن وقتها هدف دفاع از ایران بود، اما حالا دفاع از حرم بشار و همسرش که حتی به حجاب هم بی‌اعتقاد است!
🔹 عزیزان! محسن همسن پسرم است. شبیه دوستانم در جبهه است. او را قربانی کردند و نمی‌گویند او در صدها کیلومتری حرم زینبیه، در بیابان التنف (طنیف) چه می‌کرد؟ چرا به جای پاسخ، نان در خون او می‌زنند؟ پاسخ نمی‌دهند چرا پسران رهبر، مدافع حرم نمی‌شوند؟ چرا فرماندهان عالی، "روی زمین" سوریه نمی‌روتد؟ چرا فقط افغان‌ها و محسن‌ها را به چنگال داعش هدایت می‌کنند؟
تنها فرمانده روی زمین (همدانی) در تصادف کشته شد نه جنگ!
🔹 آبجوسازی سوریه راه‌اندازی شد! در کلوب‌های شبانه دمشق، جوانان شادمان سوریه و جنوب لبنان مشغول رقص و پایکوبی هستند. از محسن‌هایتان مراقبت کنید تا فریب دین‌فروشان را نخورند. اینها از طایفه‌ی آن معلم قرآن متجاوز هستند که به نوجوانان تعرض کرد و هرگز محاکمه نشد!
🔹 عزیزان! مؤمن، زیرک است. به خدا یک ساعت فکرکردن مؤمن، عبادت بزرگی است. با خود فکر کنیم چرا باید جوانان خود را قربانی بشاراسد فاسد کنیم که ۶ میلیون نفر را آواره کرد و ۶۰۰ هزار نفر را کشت؟ چرا باید قربانی شویم تا آقازاده رهبری و مقامات، در امنیت به چپاول و معاملات میلیاردی مشغول باشند؟
🔹 طفل آقامحسن چه می‌شود؟ به خدا که از تصوّرش هم می‌لرزم.
زن و بچه را نگذارید و نروید، که در بین این دین‌فروشان بدسابقه، «دزد ناموس» کم نیست...!
بابک‌داد
۱۲ شهریور ۹۶
🔹 تلگرام: https://t.me/babakdad
🔹 تماس: babakdad2@gmail.com
IMG_20170903_143701.jpg

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy