Tuesday, Sep 5, 2017

صفحه نخست » خودکشی دو نفر و نگرانی‌ها از رواج چالش بازی نهنگ آبی در ایران

U11zzea2wzzd3_small.jpgیورونیوز - انتشار ویدئویی در شبکه های اجتماعی که گفته می شود خودکشی دو کاربر ایرانی چالش نهنگ آبی را نشان می دهد، واکنش کاربران را برانگیخت.

بازی اینترنتی نهنگ آبی یک بازی چالش برانگیز ۵۰ مرحله ایست که در مراحل اولیه آن از کاربر خواسته می شود چالش‌های آسانی مانند گوش دادن به یک سبک موسیقی خاص یا نقاشی یک نهنگ آبی بر روی بدن خود را انجام دهند. اما در مراحل بعدی این چالش ها سخت تر و پرخطرتر می شود و در نهایت از کاربر خواسته می شود که به زندگی خود پایان دهد.

تاکنون گزارش هایی از خودکشی کاربران این بازی در روسیه و هند منتشر شده است. انتشار ویدئوی اخیر که به نظر می رسد خودکشی دو نفر در ایران را نشان می دهد، باعث نگرانی کاربران ایرانی از احتمال رواج این بازی در ایران شده است.

برخی از کاربران از وجود چنین پدیده ای ابراز تاسف کرده اند. عده ای نیز خواستار اطلاع رسانی و پیشگیری از رواج این چالش شده اند. در مقابل برخی نیز به دنبال کسب اطلاع از این بازی هستند و در مورد آن ابراز کنجکاوی می کنند.

تاکنون مقامات انتظامی یا قضایی ایران در مورد ویدئوی منتسب به خودکشی دو ایرانی شرکت کننده در چالش نهنگ آبی اظهارنظری نکرده اند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy