Friday, Sep 15, 2017

صفحه نخست » تخیلات سکسی سردار نجات!

ws3422zmysk6_small.jpgمحمدجواد اکبرین - رجانیوز خبر داده که سردار حسین نجات، جانشین رییس سازمان اطلاعات سپاه در جمع مسئولان بسیج دانشجویی کشور به تشریح موضوع فتنه ۸۸ پرداخته؛ تا اینجایش مهم نیست و طبیعی است که وقتی دروغی باورپذیر نیست بعد از ۸سال باز باید نیروهایت را جمع کنی و توجیه‌شان کنی.

نکته جالب ماجرا بخش‌های تازه‌ایست که هر سال به قصه اضافه می‌شود: ورژنِ امسال در آپدیت سردار نجات می‌گوید: «در میان فتنه‌گران زن‌های بدنامی بودند که هر کدام چند بادیگارد داشتند/‏آنها از وقایع ۸۸ فیلم می‌گرفتند. در خانه‌شان استودیوهای مجهز داشتند و از آنجا فیلم‌ها را برای رسانه‌های غربی می‌فرستادند».

او در ادامه ادعا می‌کند که خودش با لباس مبدّل ناظر صحنه‌ها بوده و حتی مجروح هم شده و مردم را دیده که خیمه‌ها را آتش می‌زدند!
سردار با همین فرمان برود سال آینده یا پای ذوالجناح را به خیابان‌های تهران باز می‌کند یا با غلبه‌ی تخیلات سکسی‌اش ماجرا را از «زنان بدنام»(؟) فراتر می‌برد و روایت وقایع سال۸۸ برای زیر ۱۸سال ممنوع می‌شود.

در عین حال از یاد نبریم که گوینده این سخنان «جانشین رییس سازمان اطلاعات سپاه» است و جالب است اگر همه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های این «سازمان اطلاعات» تا همین اندازه معتبر باشد!

سرانجام اما سردار یک حرف درست هم دارد؛ می‌گوید «فتنه‌گران جرائم بزرگی داشتند؛ موسوی به نتایج اعتراض کرد و گفت من تسلیم این صحنه‌آرایی خطرناک نمی‌شوم». و راست می‌گوید! پشت تمام قصه‌های تخیلی-سکسیِ سردارانِ تقلب و رهبرشان همین درد است که چرا او تسلیم آن صحنه‌آرایی خطرناک نشد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy