Friday, Sep 15, 2017

صفحه نخست » انفجار تروریستی در متروی شهر لندن

london_underground .JPGدر یکی از قطارهای متروی لندن انفجاری رخ داده است. در نخستین خبرها از این حادثه که روز جمعه رخ داده، آمده است که مسافران بسیاری زخمی شده‌اند. پلیس لندن تروریستی بودن این انفجار را تایید کرده است.

شاهدان عینی خبر از انفجار یک کیف در قطار متروی لندن داده‌اند و ترس و وحشتی که مسافران پس از این حادثه داشته‌اند. یک شاهدِ این انفجار گفت در جریان فرارِ گروهی از این ایستگاه مترو مجروح شده است.


پلیس لندن اعلام کرده که این حادثه روز جمعه (۲۴ شهریور / ۱۵ سپتامبر) حوالی ساعت ۸ و ۲۰ دقیقه صبح به وقت محلی در ایستگاه متروی "پارسونز گرین" این شهر رخ داده که در جنوب غربی پایتخت بریتانیا واقع است. تردد خطوط مترو در منطقه حادثه متوقف شده است.در شبکه‌های اجتماعی عکس یک سطل سفید رنگ دیده می شود که گویا انفجار از درون آن رخ داده است. پلیس لندن واقعی بودن این عکس راتایید نکرده است.
شاهدان این حادثه خبر از شنیدن انفجاری شدید و دیدن "دیواری از آتش" بر سطح واگن قطار داده‌اند.

IMG_5250.jpgبریتانیا با این حادثه به مردم هشدار ترور داده است. ترزا می، نخست وزیر بریتانیا، خواستار نشست ویژه شورای امنیت ملی این کشور در روز جمعه (۲۴ شهریور / ۱۵ سپتامبر) شد. نخست وزیر بریتانیا با مجروحان این حادثه اظهار همدردی و از امدادگران تشکر کرد.
هر گونه خبری در ارتباط با این حادثه به اطلاع ترزا می، نخست وزیر بریتانیا، می رسد.
اسکاتلندیارد، پلیس شهر لندن، اعلام کرده است که پلیس بریتانیا این اقدام را اقدامی تروریستی ارزیابی می کند. اسکاتلندیارد از مردم لندن خواست از رفتن به محل حادثه خودداری کنند.
مقامات دولتی از دادن هرگونه خبر جدیدی در ارتباط با این انفجار خودداری می کنند. آنها تنها می گویند که هنوز دلیل این انفجار روشن نیست. آنها تنها گفته اند که این حادثه در ساعت هشت و بیست دقیقه روز جمعه (۲۴ شهریور / ۱۵ سپتامبر) رخ داده است.

IMG_5251.jpgمرکز امدادرسانی لندن اعلام کرده که یک گروه ویژه به مکان حادثه اعزام شده است. به گفته این مرکز تا کنون ۱۸ مصدوم به بیمارستان منتقل شده‌اند. حال هیچیک از مصدومان وخیم گزارش نشده است. آتش نشانی لندن نیز شش خودروی آتش نشانی به همراه ۵۰ مامور در محل حادثه مستقر کرده است.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy