Saturday, Sep 16, 2017

صفحه نخست » گشایش دفتر مرکزی شرکت هواپیمایی بریتانیا در تهران

cdwkkn225_small.jpgرادیو فردا - شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز بریتانیا پس از گذشت یک سال از آغاز مجدد پروازهایش به تهران، ازگشایش دفتر مرکزی خود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دولتی ایران، ایرنا، «رابرت ویلیام» مدیر فروش آسیا، اقیانوسیه و خاورمیانه خطوط هوایی «بریتیش ایرویز»، با اشاره به سابقه طولانی «بریتیش ایرویز» در پرواز به ایران گفت، گشایش مجدد دفتر مرکزی در پایتخت ایران می‌تواند: «رفاه حال مشتریان مان را حفظ کرده و افزایش دهد.»

به گفته آقا ویلیام، «مشتریان خطوط هوایی بریتیش ایرویز می‌توانند از تهران به حدود ۲۰۰ مقصد شبکه پروازی بریتیش ایرویز پرواز کنند».

«بریتیش ایر ویز» در بهمن ماه سال ۹۴ اعلام کرد که پس از چهار سال تعطیلی، پروازهای مستقیم خود از لندن به تهران و از تهران به لندن را از سر می‌گیرد.

اولین هواپیمای مسافربری از نوع بوئینگ ۷۷۷ متعلق به شرکت «بریتیش ایر ویز» در۱۱ شهریور۹۵ برابر با اول سپتامبر ۲۰۱۶ سپتامبرانجام شد.

شرکت هوائی بریتانیا در حال حاضرشش روز در هفته از ترمینال ۵ فرودگاه هیثرو لندن پرواز مستقیم رفت و برگشت به ایران دارد.

پروازهای «بریتیش ایرویز» به تهران در سال ۲۰۱۲ و در پی تشدید تحریم‌های هسته‌ای علیه جمهوری اسلامی و یک سال پس از حمله به سفارت بریتانیا در تهران و بسته شدن سفارتخانه‌های دو کشور به حالت تعلیق درآمد.

شرکت هواپیمایی بریتانیایی «میدلند ایرویز» تا مهر ماه ۱۳۹۱پروازهایی به مقصد تهران داشت اما در آن سال، این شرکت به مالکیت شرکت بریتیش ایرویز درآمد و این پروازها متوقف شد.

با اجرایی شدن توافق هسته‌ای و لغو تحریم‌های خارجی در ماه ژانویه ۲۰۱۵، و همچنین بازگشایی سفارت بریتانیا در تهران در اول شهریور ۱۳۹۴، موانع موجود در راه از سرگیری پروازهای این شرکت به ایران از میان برداشته شد.

بریتیش ایرویز تنها شرکت خارجی نیست که در پی لغو تحریم‌های هسته‌ای پرواز به تهران را از سر می‌گیرد.

شرکت هواپیمایی فرانسوی ایرفرانس نیز پس از یک وقفه هشت ساله، پروازهای خود به تهران را در فروردین سال ۱۳۹۴ از سرگرفت.

اولین پرواز این شرکت به ایران در سال ۱۹۵۶ به تهران انجام شد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy