Monday, Sep 18, 2017

صفحه نخست » کناره‌گیری رضا پهلوی از شورای ملی ایران؛ اعضای جدید انتخاب شدند

c145i0p425_small.jpgصدای آمریکا - رضا پهلوی رئیس شورای ملی ایران برای انتخابات آزاد در ایران ساعتی پیش در جریان برگزاری مجمع ملی شورای ملی ایران اعلام کرد که از ریاست این شورا کنار می رود.

شورای ملی ایران ، ائتلافی از گروه‌ها و شخصیت‌های مختلف ایرانی است که با هدف برگزاری یک انتخابات آزاد در ایران تلاش می‌کند، و می گوید تدوین قانون اساسی جدیدی برای ایران پس از سرنگونی جمهوری اسلامی را در دستور کار خود دارد.

شاهزاده رضا پهلوی از بدو تاسیس شورای ملی ایران در سال ۱۳۹۲ سخنگو و رئیس این شورا بود.

او در توجیه تصمیم خود خطاب به اعضای شورا گفت به مرحله ای رسیده ایم که تشخیص دادم، دیگر نیازی به حضور من نیست و این شورا می تواند به تنهایی کار خود را پیش ببرد.

شاهزاده رضا پهلوی گفت من با کناره گیری از تشکیلات شورا، بدون وابستگی به گروه خاصی، مستقلا می توانم نقش بهتری برای همراهی و نزدیکی گروه های سیاسی ایفا کنم.

نازیلا گلستان، رضا پیرزاده، نوشین مشکاتی، زرین محی الدین، شهرزاد کریمی، امیرحسین مهدی ایرایی و سعید جباری در رای گیری انلاینی امروز برای تشکیل اعضای دفتر سیاسی انتخاب شدند

در این رای گیری همچنین واهیک باقومیان، هوشنگ لاهوتی، حمید قهرمانی، حیدر بیدخت، مرجانه روحانی، جواد فروزنده و رضا شیل سر به عنوان اعضای شورای عالی انتخاب شدند.

انتخاب چهار زن برای احراز مقام های تاثیر گذار بر تصمیم گیری ها از جمله ویژگی های این رای گیری بود.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy