Monday, Sep 25, 2017

صفحه نخست » «توییت» بلندتر می‌شود

Tweet.jpgرادیو زمانه ـ شبکه اجتماعی توییتر که محدودیت ۱۴۰ حرف را برای ارسال «توییت»، پیام متنی خود، داشت، میزان استفاده از حروف را به‌طور آزمایشی دو برابر کرد.

شبکه اجتماعی توییتر ۱۰ سال پس از تولد خود اعلام کرده است که قبل از آن‌که این تغییر در دسترس همگان قرار گیرد آن را در میان گروه کوچکی از کاربران خود آزمایش می‌کند.

شبکه توییتر گفته است، این آزمایش در میان همه زبان‌ها به‌جز ژاپنی، چینی و زبان کرواتی انجام می‌شود زیرا در این زبان‌ها با حروف کم مضامین بیشتری انتقال می‌یابند.

تنها ۰,۴ درصد توییت‌ها در زبان ژاپنی به ۱۴۰ حروف می‌رسند این میزان در زبان انگلیسی به ۹ درصد می‌رسد. مشکل محدودیت استفاده از حروف در توییت‌ها بیشتر در زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی و پرتغالی مشهود است.

در حالی که توییتر با مشکلات مالی مواجه است، اعلام این تغییر، سهام آن را به ۱۶ دلار و ۸۰ سنت افزایش داده، اما این میزان از ۶۴ دلار سهام توییتر در پایان سال ۲۰۱۳، کمی پس از آن‌که توییتر وارد بازار بورس شد، بسیار فاصله دارد.

جک دورسی، مدیرعامل توییتر دو هفته پیش تأکید کرده بود که این شبکه اجتماعی باید اساساً بر روی پیام‌های کوتاه باقی بماند. او گفته بود: «ما معتقدیم که این موضوع بسیار اهمیت دارد که پیام‌های کوتاه را حفظ کنیم.»

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy