Sunday, Oct 8, 2017

صفحه نخست » تجاوز در ملاء عام و اعدام یک زن به اتهام سرو غذای ممنوعه

وبلاگ ناظران رادیو فرانسه، یک گروه شورشی در کنگو، پس از به کنترل گرفتن یک روستا در این کشور، یک زن را به عنوان مجازات به مورد تجاوز قرار گرفتن در میان مردم از سوی پسر هووی خودش محکوم کرد. پس از تجاوز نیز هر دو نفر اعدام شدند و پس از آن نیز تکه تکه شدند.


یک ویدئو از تمامی این ماجرا در ماه سپتامبر به شبکه‌های اجتماعی راه پیدا کرد. مردم کنگو از میزان خشونت و وحشی‌گری این ویدئو شوکه و مبهوت شده‌اند.


هشدار: تصاویر این گزارش خشن و ناراحت‌کننده هستند


ویدئو ۷ دقیقه و ۴۰ ثانیه طول می‌کشد که روز هشتم آوریل سال ۲۰۱۷ فیلم‌برداری شده است. یک زن عریان در میان جمعیت دیده می‌شود که از سوی شبه‌نظامیان "کاسایی"مخالف دولت دوره شده است. این گروه ۳۱ مارس توانسته بودند این شهر را به کنترل خود درآورند.


"ناظران"تصمیم گرفته است این ویدئوها را منتشر نکند و تنها تصاویری از آن را در اینجا به کار ببرد.

در این لحظه زن قربانی به دست یک زن دیگر که لباسی صورتی به تن دارد سپرده می‌شود و او نیز زن قربانی را به روی یک سکو که به دست شورشی‌ها ساخته شده است می‌برد، جایی که او سپس مجبور می‌شود در برابر همه با پسر زن دیگر همسر خود رابطه جنسی برقرار کند، در زمانی که این دو فرد مجبور می‌شوند با هم رابطه جنسی برقرار کنند، زنی که لباس صورتی به تن دارد آنها را شلاق می‌زند و بسیاری از افرادی که آنجا حضور دارند-زن، مرد و حتی کودک- در حال فیلم‌برداری هستند و گاهی نیز تشویق می‌کنند، فریاد می‌کشند.

capture_femme_tshirt_rose_ok.jpgاما این زن چه کار کرده است که به چنین مجازات هولناکی محکوم شده؟


این زن صاحب یک رستوران در کنار جاده منتهی به روستای "لوئبو"است. "ناظران"با بسیاری از ساکنان این روستا تماس گرفته است که تمامی آنها یک ماجرای واحد را تعریف کردند:"این زن یک غذای ممنوعه را برای شورشی‌ها سرو کرده است."


این گروه شورشی در زمانی که در حال جنگ هستند رسوم عجیبی به جا می‌آورند. در زمان درگیری آنها از خوردن گوشت، ماهی و برخی دیگر از مواد غذایی خودداری می‌کنند، همچنین از برقرار کردن رابطه جنسی و حمام کردن نیز خودداری می‌کنند.
اعضای این گروه شورشی عجیب "کاسایی"معتقدند با رعایت این موازین، به قدرت جادویی می‌رسند که گلوله دشمنانشان روی آنها اثر نخواهد کرد.


این زن نیز متهم شده است که در غذایی که به این شورشی‌ها سرو کرده است از نوعی ماهی استفاده کرده بوده است تا به این شیوه قدرت جادویی آنها را از ببرد، در نتیجه این زن و پسر هوویش که در این رستوران کار می‌کرده است به این مجازات هولناک محکوم شدند.
پس از آن نیز زن و مرد حاضر در ویدئو به وسیله ضربات قمه اعدام می‌شوند و خونشان توسط برخی از شورشیان سر کشیده می‌شود. برخی از ساکنان لوئبو تصاویری از شورشیان برای "ناظران"فرستاده‌اند که دو روز بعد از این اتفاق گرفته شده‌اند، در این عکس‌ها، برخی از شورشیان دیده می‌شوند که با سرهای این دو قربانی عکس گرفته‌اند.

capture_villageois.jpgمردم روستا با کمی فاصله در حال تماشای این اتفاق هولناک هستند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy