Tuesday, Oct 10, 2017

صفحه نخست » "تا اوایل هفته آینده حوادث مهمی در جریان است"

64c3e4ruw1vcj_small.jpg«عبدالله شهبازی»، تاریخ پژوه اصولگرا، در پیام تلگرامی کوتاهی بدون اشاره به استدلال و نشانه‌ای، مدعی شد: «تا آخر هفته و احتمالاً اوائل هفته آینده حوادث مهمی در جریان است».

به گزارش انصاف نیوز، آقای شهبازی نوشته است: «می‌خواهند شوک سنگین وارد کنند و اگر زورشان برسد آشوب ایجاد کنند. کاملاً هماهنگ هستند در داخل و خارج. با ترامپ نیز هماهنگ هستند. جنجال‌های تبلیغاتی اخیر در چارچوب همین سناریو است و شاید مسائل دیگری که هنوز رخ نداده است».

--------------------------------------------------------------------

علی اکبر امید مهر، دیپلمات پناهنده جمهوری اسلامی هم در فیسبوک خود نوشت:

پیام:اخیرا دستورالعملی به رسانه های مدافع رژیم در خارج داده شده،که با خبر،تحلیل،نظریه،مقاله و غیره،به هر نحوی شده ،این مسئله را در اذهان وافکار عمومی،جا بیاندازند.که سپاه،در تدارک یک کودتاست.این امر و خط و نشان اخیرفرمانده سپاه،علیه آمریکا،در راستای،تاثیر گذاشتن بر یک موضوع مهم است:


پرزیدنت ترامپ،قرارست.طی روزهای آینده،تصمیم نهایی خود،علیه برجام و دخالت های رژیم در منطقه و کمک های رژیم به کره شمالی و تروریسم را،اعلام نماید.رژیم برای تاثیر گذاشتن بر تصمیم ترامپ،به دو اقدام متوسل شده است:


1-اتخاذ یک سیاست سیار و فعال در خارج از کشور،جهت مجاب کردن دولتمردان مهم و مطرح در جهان،که برجام لغو یا تعدیل یا مشروط نشود.


2-در داخل کشور نیز اقداماتی صورت پذیرد.مطالبی به آنتن ها داده شود.که سپاه،در تدارک کودتا،علیه دولت روحانی و قلع و قمع اصلاح طلبان و مخالفین و تعطیل پروسه اصلاحات در ایران است.


نتیجه: حاصل این فعالیت ها باید این باشد .که به پرزیدنت ترامپ هم از داخل و هم خارج از آمریکا توصیه شود.فعلا دست به ترکیب برجام نزند.که اگر چنین کند.تمام رشته های تغییر نرم و لطیف از سوی روحانی و تیم اصلاح طلب وی، توسط یک کودتا تبدیل به پنبه می شود.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy