Sunday, Oct 15, 2017

صفحه نخست » هیلاری کلینتون: ترامپ بیش از اندازه به ایران سخت‌گیری می‌کند

5efefgkvg556ttpt2_small.jpgایران اینترنشنال، هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه پیشین آمریکا در دولت باراک اوباما می‌گوید پرزیدنت ترامپ بیش از اندازه نسبت به ایران و کره شمالی سخت‌گیری می‌کند و این سیاست می‌تواند به اعتبار آمریکا در صحنه جهانی خدشه وارد کند.

خبرگزاری فاکس نیوز روز یکشنبه ۲۳ مهرماه در این باره می‌نویسد: «هیلاری کلینتون می‌گوید مواضع سرسختانه دولت ترامپ در مورد ایران و کره شمالی می‌تواند به یک مسابقه تسلیحات هسته‌ای در شرق آسیا منتهی شود و اعتبار بین‌المللی آمریکا را زیر سئوال ببرد.»

کلینتون می‌گوید: «این موضوع نه‌تنها برای شرایط کنونی بد است، بلکه پیامی را به اطراف جهان می‌فرستد که حرف آمریکا اعتبار ندارد.

این رئیس‌جمهور مشخص، اعتبار و اعتماد به موقعیت ایالات متحده برای مذاکره در مورد امور بین‌المللی را خدشه‌دار می‌کند.»

به گفته فاکس نیوز، دونالد ترامپ در پاسخ به سخنان هیلاری کلینتون یکبار دیگر از وی به خاطر ' کمک کردن به دولت باراک اوباما در مقام وزیر خارجه برای مذاکره و رسیدن به یک توافق بسیار بد با ایران' انتقاد کرده است.

کلینتون همچنین موضع سرسختانه و 'جنگ‌طلبانه' دونالد ترامپ در مورد کره شمالی را مورد انتقاد قرار داده و گفته است: «دیپلماسی، جلوگیری از جنگ و خنثی کردن تهدیدات کاری سخت است و شما نمی‌توانید بر مبنای عقاید و ایدئولوژی شخصی خودتان به مخالفان خود بگویید ما دیگر با شما کاری نداریم.»

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy