Friday, Oct 27, 2017

صفحه نخست » امام جمعه تهران: بی‌ادبی ترامپ از سر حسودی به ملت ایران است

Emami-Kashani2.jpg

فرارو: آیت‌الله امامی کاشانی گفت: بی ادبی رئیس جمهور نادان آمریکا نسبت به ملت ایران و سپاه از روی حسد، بغض و دشمنی است. یعنی جنگ آنها با ملت ایران نیست، بلکه با فکر، مغز، اندیشه، وفاداری و شجاعت انسان‌هاست.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به جلسه چند سال پیش جان کری با سران کشورهای عربی اظهار کرد: در این دیدار سران کشورهای عربی به جان کری پرخاش کردند که چرا نسبت به ایران مخالفت نمی‌کنید؟ و تروریسم را واقعا ریشه کن نمی‌کنید؟ و نقل شده است که جان کری در این جلسه پوشه در دستش را روی میز می‌کوبد و می‌گوید: شما که می‌گویید چرا تروریسم را به طور کلی از بین نمی‌برید، آیا در کشورتان نیروی زمینی دارید که جلو رود و آیا یک ژنرال سلیمانی دارید که در این زمینه اقدامی کنید؟

امامی کاشانی افزود: نقل شده است که جان کری در این جلسه خطاب به سران کشورهای عربی گفته است تروریسم در حال حاضر در کنار نیروهای امنیتی شماست و شما با آنها همکاری می‌کنید ولی ایران در تمام حرکات خود یک لحظه از مخالفت با تروریسم دست بر نداشته است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه سرداران سپاه و نیروهای فداکار، برای کشور ارزشمند هستند، خاطرنشان کرد: خداوند سردار سلیمانی و تمام سرداران و افسران و جانبازان را در سایه امام عصر از گزند حوادث حفظ فرمایند.

وی افزود: امام راحل با نفس ملکوتی خود چنین روحیه فداکارانه‌ای را در جوانان ما دمیدند و رهبری به خوبی این شیوه و راه را پیش می‌برند. پس باید نیروهای شجاع و فداکار تمجید و تجلیل شوند که اساس عظمت کشور ایران از وجود آنان است و این امنیت مرهون شجاعت‌های‌شان است.

وی با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر اینکه اقتدار کشور و وسایلی که برای اقتدار کشور نیاز است هرگز قابل حرف زدن و چانه زنی نیست،‌ تصریح کرد: ما هر چه را برای اقتدار کشور و انسجام مملکت نیاز باشد، فراهم می‌کنیم و همه باید بدانیم که دشمن با فکرها و فرهنگ می‌جنگد. پس باید فرهنگ‌مان را حفظ کنیم که باعث عزت و اقتدار کشور است.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به برگزاری مراسم پرشور اربعین که چند سال است انجام می‌شود تصریح کرد: نکته استقبال از اربعین این است که کربلا محور و حسین معلم شده است و راه فداکاری مطرح است.

امامی کاشانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تبریک به کشور عراق برای بیرون راندن تروریست‌ها و جلوگیری از تجزیه کشورشان افزود: اینکه دشمن نتوانست عراق را تجزیه کند مرهون فداکاری‌های ملت بزرگ عراق است.

وی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با نخست وزیر عراق، گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار تاکید داشتند که به آمریکا اعتماد نکنید و به نیروهای فداکار و جوان‌تان اهمیت دهید.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy