Wednesday, Nov 1, 2017

صفحه نخست » «مصوبه شورای‌عالی امنیت ملی برای ممانعت از پخش صدای سپرده‌گذاران در صداوسیما»

Sepordehgozar.jpgایلنا ـ نماینده مردم زنجان در مجلس با تاکید ۱۸۰ نماینده مجلس بر لزوم اعلام وصول سوال از رییس‌جمهوری، از اختلاف‌نظر نمایندگان و رییس مجلس در رابطه با نحوه پیگیری موضوع سخن گفت و با اشاره به ارائه گزارش مطهری به لاریجانی برای ارجاع سوال به کمیسیون اقتصادی، از صدور مصوبه شورای‌عالی امنیت ملی برای ممانعت از پخش صدای سپرده‌گذاران از صداوسیما خبر داد.

علی وقف‌چی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به آخرین وضعیت موضوع سوال از رییس‌جمهوری درمورد وضعیت موسسات مالی و اعتباری اعلام کرد: بنابر ماده ۲۱۲ آیین‌نامه داخلی درصورتی که ۷۴ نفر از نمایندگان خواهان سوال از رییس‌جمهوری در موضوعی باشند، باید این مسئله محقق شود، مگر این‌که نمایندگان سوال‌کننده، به اصطلاح امضای خود را پس بگیرند.

۱۰ درصد از ملت ایران درگیر مشکل موسسات مالی شده‌اند

وی افزود: حدود ۱۰ درصد از ملت ایران به‌نوعی درگیر مشکلات موسسات مالی و اعتباری شده‌اند و این یکی از ابرچالش‌های کشور است و سوال ما این است که آیا این حق مردم است که حتی صداوسیما هم صدایشان را ساکت کند.

مصوبه شورای‌عالی امنیت ملی برای ممانعت از پخش صدای سپرده‌گذاران از صداوسیما

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: شورای‌عالی امنیت ملی مصوبه‌ای را به تصویب رسانده که به‌موجب آن، صداوسیما مانع از پخش صدای سپرده‌گذاران از طریق رسانه ملی شود.

وقف‌چی در پایان تصریح کرد: اخیراً پس از آن‌که ۲ بار مصاحبه‌هایم در این رابطه پخش نشد، موضوع را پیگیری کردم و گفتند که شورای‌عالی امنیت ملی در مصوبه‌ای، به صداوسیما این اجازه را داده که مانع از پخش صدای سپرده‌گذاران شود.

تجمع کارگران تراورس در تهران وارد دومین روز شد

در ادامه اعتراض صنفی روز گذشته کارگران تراورس لرستان در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی، صبح امروز این اقدام اعتراضی با همراهی شماری از کارگران تراورس تهران ادامه یافت.

به گزارش ایلنا، در ادامه اعتراض صنفی روز گذشته کارگران تراورس لرستان در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی، صبح امروز این اقدام اعتراضی با همراهی شماری از کارگران تراورس تهران ادامه یافت.

13666666666666666.jpgبامداد دیروز (نهم آبان) جمع کثیری از کارگران شرکت تراورس راه آهن لرستان با سفر به پایتخت در اعتراض به معوقات مزدی وبیمه ای وهمچنین نداشتن امنیت شغلی به سبب داشتن قرار دادهای کوتاه مدت یک ماهه در مقابل ساختمان مجلس تجمع کرده بودند.

در همین رابطه صبح امروز شماری از کارگران تراورس تهران در راستای پیگیری همین مطالبات صنفی به جمع همکاران معترض لرستانی خود اضافه شدند و در نتیحه تجمع صنفی را مقابل ساختمان دفتر مرکزی شرکت راه آهن در منطقه بلوار آفریقا برپا کردند.

یکی از این کارگرانی که از روز گذشته تاکنون در این اجتماع صنفی حضور داشته است در این باره به ایلنا گفت: شب گذشته را به سختی در تهران به صبح رسانده‌ایم و اگر مسئولان پاسخ مناسبی به مطالباتمان بدهند دلیل برای ماندن در تهران .

گفتنی است شرکت تراورس یکی از شرکت‌های اقماری راه آهن در امور نگهداری خط و ابنیه فنی خط آهن کشور است که د بیش از ۷ هزار کارگر دارد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy