Wednesday, Nov 1, 2017

صفحه نخست » مهاجم حمله تروریستی نیویورک کیست

0v5555885b_small.jpgصدای آمریک، مهاجم حمله تروریستی نیویورک یک مرد ۲۹ ساله و اهل ازبکستان است.

«سیف الله سایپف» که از سال ۲۰۱۰ و به صورت قانونی به آمریکا آمده، ساکن فلوریدا بوده اما اخیرا به صورت نیمه وقت در ایالت نیوجرسی زندگی می کرد. او به عنوان راننده در کمپانی اوبر مشغول به کار بوده و تا کنون ۱۴۰۰ مسافر را جابجا کرده است.

او سابقه راندن خودروهای تجاری را هم داشته و دو فعالیت اقتصادی در اوهایو داشته است. در آوریل سال ۲۰۱۶ به دلیل کار نکردن چراغ ترمز عقب، برای او قرار مجرمیت صادر شده بود که سایپف در ماه نوامبر و با پرداخت دویست دلار جریمه این پرونده را مختومه کرد.

هیچ حساب کاربری ای در فضای مجازی به نام سیف الله سایپف پیدا نشده است.

509504162.jpgمقام های اطلاعاتی تایید کرده اند او سال ۲۰۱۰ با برنده شدن در قرعه کشی گرین کارت آمریکا، توانسته وارد آمریکا شود.

همسایه ها و دوستان سایپف او را مردی خوب نامیده اند که اهل کار بوده است. یکی از دوستان او گفته است او همیشه با فرزندانش بازی می کرده و کودکان او نیز سایپف را دوست دارند.

برخی منابع گفته اند نوشته ای از او در خودرو پیدا شده که او را به داعش متصل می کند اما هنوز اف بی آی ارتباط او را با داعش تایید نکرده است.

سیف الله سایپف روز سه شنبه، نهم آبان ماه، با اجاره خودروی کمپانی وسایل خانه موسوم به «هوم دیپو» به عابران پیاده در منهتن کوبید که در اثر آن هشت نفر کشته شده و دست کم ۱۷ نفر مجروح شده اند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy