Saturday, Nov 4, 2017

صفحه نخست » تکذیب نامه‌ روحانی به خامنه‌ای درباره سپنتا نیکنام

Rouhani_Khamenehei_naameh.jpgجماران ـ معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نامه رئیس جمهور به رهبری درباره سپنتا نیکنام عضو زرتشتی شورای شهر یزد را تکذیب کرد

به گزارش جماران؛ معصومه ابتکار در کانال تلگرامی خود نوشت: خبر روزنامه فرهیختگان از قول اینجانب در مورد تایید نامه رییس جمهور روحانی به مقام معظم رهبری دروغ است. این سوال خبرنگار بود، در حالی که من گفتم از این نامه خبری ندارم، ولی مواضع دولت در این زمینه روشن است.

متاسفم از این همه بی دقتی و بی تقوایی و عطش زدن تیترهای جنجالی.

گفتنی است روزنامه فرهیختگان، پیشتر به نقل از معصومه ابتکار خبر از نامه نگاری رئیس جمهور با رهبرانقلاب درباره ماجرای سپنتا نیکنام خبر داده بود.

این روزنامه نوشته بود که ابتکار در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود نامه‌ای از سوی رئیس‌جمهور برای مقام معظم رهبری برای بررسی این موضوع در مجمع تشخیص مصلحت نظام فرستاده شده است، گفت: «بله ولی از جزئیات نامه اطلاعی ندارم. می‌دانم مواضع دولت روی این موضوع خیلی روشن است. ما همه تلاش خود را در دولت انجام می‌دهیم که این مساله با منطق و مسالمت‌آمیز حل شود و به راه‌حل منطقی دست‌یابیم که آن وحدت و یکپارچگی، وحدت ایران که میراث امام (ره) و رهبری و انقلاب و کشور است و نباید بگذاریم که بی‌دلیل خدشه‌دار شود.»

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy