Saturday, Nov 11, 2017

صفحه نخست » آیا احمدی نژاد ممنوع الخروج شده است؟

AhmadiNejad_houseArrest_1110217.jpgمشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد به خبر ممنوع الخروج شدن رئیس دولت‌های نهم و دهم واکنش نشان داد

العالم - علی‌اکبر جوانفکر مشاور رسانه‌ای رئیس دولت‌های نهم و دهم درباره خبرهایی مبنی بر ممنوع الخروج شدن محمود احمدی‌نژاد، اظهار کرد: چنین اخباری صحت ندارد و کذب است.

وی ادامه داد: ممنوع الخروج شدن احمدی‌نژاد آرزوی برخی‌هاست.

در همین زمینه...

از خروج «محمود احمدی‌نژاد» رئیس‌جمهور سابق کشورمان برای شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی ممانعت به عمل آمد.

یک منبع مطلع به خبرنگار «آمدنیوز» اطلاع داده است که مأموران امنیتی از خروج «محمود احمدی‌نژاد» رئیس‌جمهور سابق کشورمان برای شرکت در مراسم اربعین حسینی در کشور عراق ممانعت به عمل آورده و به وی اطلاع داده‌اند که از کشور «ممنوع‌الخروج» شده است.

این مأموران به «احمدی‌نژاد» تأکید کرده‌اند که از رسانه‌ای کردن این موضوع به شدت پرهیز کند.

با ممانعت مأموران امنیتی از خروج «احمدی‌نژاد»، وی روز اربعین به همراه «بقایی» و «جوانفکر» در امامزاده صالح تهران واقع در منطقه تجریش حضور یافت. عکس‌ها و فیلم‌های منتشر شده از این حضور نشان می دهد که مردم از حضور وی در میان خود استقبال کرده‌اند.

رؤسای سابق جمهوری اسلامی در دوران رهبری ۲۸ ساله‌ی آیت‌الله خامنه‌ای هر یک به نوعی با این مقام غیرپاسخگو مشکلاتی داشته‌اند. از این رؤسای جمهور، هم اکنون «سیدمحمد خاتمی» در حصر غیر رسمی قرار داشته و از کشور ممنوع‌الخروج شده است.

«محمود احمدی‌نژاد» طی هفته‌های اخیر انتقادات خود به برادران لاریجانی را افزایش داده است. در ویدیویی که دو روز قبل وب‌سایت دولت بهار آن را منتشر کرد، «احمدی‌نژاد» تلویحا «علی لاریجانی» را متهم به «زمینه‌سازی برای تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران» در دولت یازدهم کرده است.

از سوی دیگر، در حالی که انتقادها از عملکرد «صادق لاریجانی» رئیس قوه قضائیه در کشور فراگیر شده، «احمدی‌نژاد» نیز نوک پیکان انتقادات خود را به سمت «صادق لاریجانی» و قوه قضائیه متمایل و این قوه را به «بی‌کفایتی» و «ظلم» به مردم متهم کرده است.

بنا به اطلاع خبرنگار «آمدنیوز»، «صادق لاریجانی» مترصد فرصتی برای بازداشت «احمدی‌نژاد» و انتقال وی به زندان است. چندی قبل نیز وب‌سایت دولت بهار اطلاع داد که نیروهای امنیتی زیادی در اطراف منزل «احمدی‌نژاد» مستقر شده‌اند. هم‌چنین مدتی است یک دستگاه خودروی Jammer برای ایجاد اختلال در سیگنال‌های مخابراتی محله نارمک، در زمان بازداشت احمدی‌نژاد، در این منطقه مستقر شده است.

منابع خبری می‌گویند «صادق لاریجانی» برای بازداشت «احمدی‌نژاد» نیاز به توجه نگاه مردم به سوی دیگری دارد تا رئیس‌جمهور سابق را بازداشت کند. وی امیدوار است این فرصت را با «قتل مهدی خزعلی در حین اعتصاب غذا» به دست آورد. از همین‌رو به دادستان تهران این اطمینان را داده که «مسئولیت درگذشت مهدی خزعلی در حین اعتصاب غذا را خود شخصا بر عهده می‌گیرد.»

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy