Monday, Nov 13, 2017

صفحه نخست » کیهان پس از توقیف دو روزه: هدف انتقام کور دولت شدیم!

• حکم توقیف دو روزه روزنامه کیهان از سوی دادستانی تهران و با شکایت دبیر خانه شورای عالی امنیت ملی، صادر شده بود.


Keyhan_22aban.jpgعصر ایران - روزنامه کیهان به مدیر مسئولی حسین شریعتمداری پس از دو روز توقیف از روز دوشنبه (امروز) انتشار خود را از سر گرفت و به روی دکه روزنامه فروشی‌ها آمد.

این روزنامه که از توقیف دو روزه خود به شدت عصبانی است در مطلبی تمام صفحه با تیتر "انتقام کور از روشنگری‌های کیهان" مدعی شده برخورد قضایی اخیر با این روزنامه نه به خاطر یمن بلکه به بهانه یمن بوده و دلیل اصلی آن، "انتقام کور" دولت حسن روحانی از این روزنامه به خاطر روشنگری‌ها و مواضع گذشته این روزنامه در نفی برجام، افشاگری درباره حقوق‌های نجومی و سند۲۰۳۰ و مواردی از این دست بوده است.

کیهان در گزارش اصلی خود باردیگر بر تیترهای تحریک آمیز هفته گذشته خود در قبال حمله موشکی یمن به عربستان سعودی پافشاری کرده و نوشت: "به راستی تیتر کیهان حاوی چه تخلفی بود و کدام منافع ملی را تهدید کرده بود؟ تیتری که گویای خبری بود مبنی بر اینکه انصارالله یمن تهدیدات خود را عملی کرده است. بسیاری از کارشناسان و اصحاب رسانه به این نکته تاکید کردند. پس با این وجود باید پرسید چرا طیفی از کیهان این همه بغض و کینه دارند؟ پاسخ این سؤال را باید در تیترهای گذشته کیهان جستجو کرد.. "

گفتنی است کیهان به خاطر تیترهایی که دوشنبه و سه شنبه هفته گذشته درباره حمله موشکی یمن به عربستان سعودی زده بود، به حکم دادستانی تهران و با شکایت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به مدت ۲ روز توقیف شده بود. این روزنامه روز دوشنبه هفته گذشته نیز از هیات نظارت بر مطبوعات تذکر گرفته بود.

کیهان روز دوشنبه در تیتر نخست خود، شهر دوبی را پس از ریاض مقصد حملات موشکی بعدی جنبش انصارالله یمن دانسته بود.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy