Thursday, Nov 16, 2017

صفحه نخست » نتانیاهو: مردم اسرائیل بیشتر از حکومت ایران به فکر زلزله‌زدگان هستند

Netenyahou_111617.jpgایران اینترنشنال، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل می‌گوید مردم این کشور بیشتر از مقامات حکومت ایران قصد همیاری و کمک به زلزله‌زدگان ایرانی را دارند.

روزنامه جروزالم پست امروز پنجشنبه ۲۵ آبان ماه در گزارشی در این مورد می‌نویسد: «بنیامین نتانیاهو با انتشار یک پیام ویدیویی ضمن انتقاد از خودداری حکومت ایران برای دریافت کمک‌های انسان‌دوستانه از طرف مردم اسرائیل برای زلزله‌زدگان کشور، می‌گوید کشور یهودی همواره آماده همیاری با همسایگان خود می‌باشد.

نتانیاهو اضافه کرده است که مردم کشور اسرائیل بیشتر از حکومت ایران نگران وضعیت زلزله‌زدگان هستند و صمیمانه قصد کمک‌رسانی به آنها را دارند.

نتانیاهو در پیام ویدیویی خود می‌گوید: «قلب من با دیدن تصاویر این زلزله وحشتناک در مرز ایران و عراق غصه‌دار شد. من مادران و پدران را می‌دیدم که در میان ساختمان‌های فرو ریخته از این زلزله وحشتناک به دنبال فرزندانشان می‌گردند. من به‌عنوان یک پدر و یک اسرائیلی و یک یهودی، قصد کمک داشته‌ام. به همین منظور دیروز من پیشنهاد کردم که اسرائیل بتواند از طریق صلیب سرخ کمک‌های پزشکی به قربانیان این فاجعه زلزله بفرستد.

اسرائیل با مردم ایران هیچ دشمنی ندارد. ما هرگز دشمن آنها نبوده‌ایم. تنها دشمنی ما با رژیم ستمگر ایران است. رژیمی که مردمش را به گروگان گرفته است. رژیمی که مردم ما را هم به نابودی و محو تهدید می‌کند.»

سازمان صلیب سرخ جهانی می‌گوید درخواست یاری‌رسانی پزشکی از سوی اسرائیل را دریافت کرده است ولی کشورهای زلزله‌زده (ایران و عراق) تقاضایی برای دریافت آنها نکرده‌اند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy