Wednesday, Nov 15, 2017

صفحه نخست » عکس یادگاری دختران شایسته عراق و اسرائیل جنجال بر انگیخت

العربیه - عکس یادگاری دختران شایسته عراق و اسرائیل که روز سه شنبه در شبکه اینستگرام منتشر شد، باعث جنجال بزرگی در شبکه‌های اجتماعی شده است.

آدار گاندلسمان، دختر شایسته اسرائیل روز سه شنبه با انتشار سلفی خود و سارا عیدان، دختر شایسته عراق در حساب کاربری خود در شبکه اینستگرام باعث شد تا صدها «فالوور» در باره این سلفی نظر بدهند برخی از نظر دهندگان به دیده مثبت به آن نگاه کردند و از آن استقبال کردند اما در مقابل برخی نیز از آن سلفی خشمگین شدند. این سلفی که سارای عراقی وآدار اسرائیلی به صورت صمیمی و همچون دو خواهر همدیگر را به آغوش گرفته‌اند، پس از ساعاتی از انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی حدود 2582 «لایک» خورد.

سارا عیدان که در سال 1990 در بغداد به دنیا آمد، در اصل از اهالی شهر «حله» استان بابل واقع در مرکز عراق است، سارا موسیقیدان، ترانه سرا، خواننده و دارای مدرک عالی در رشته هنر از دانشگاه‌های عراق است.

israel_iraq_beautyQueens_instagram.jpgسارا پس از همکاری با نیروهای ائتلاف در بغداد در سال 2009 به ایالات متحده آمریکا سفر کرد وی در سال 2016 در مسابقات دختران شایسته که در شهر «میشیگان» آمریکا برگزار شد، به عنوان دختر شایسته جهان معرفی شد. با معرفی سارا عیدان، کشور عراق پس از 45 سال یعنی پس از مشارکت «وجدان سلیمان» در سال 1972 که در شهر پورتوریکو آمریکا بود، بار دیگر در ارائه دختری زیبا و شایسته عرضه اندام کرد.

پیش از سارا عیدان، «ویان السلیمانی» بر سکوی دختر شایسته جهان قرار گرفته بود اما در سال 2016 کمیته مجری این مسابقه دریافته بود که «ویان» ازدواج کرده است، بنابرین او از مسابقه محروم شد و جای خود را به سارا عیدان داد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy