Tuesday, Nov 21, 2017

صفحه نخست » تعریف و تمجید پنه‌لوپه کروز از اصغر فرهادی

Kruz_Asghar_Farhadi.jpgشرق ـ گروه هنر: پنه‌لوپه کروز، بازیگر اسپانیایی، در صحبت با نشریه «ویک» مدعی شده که اصغر فرهادی یک نابغه است. «همه می‌دانند» عنوان فیلم جدید اصغر فرهادی است؛ با آنکه کسی چیز زیادی درباره‌اش نمی‌داند. البته آنچه تاکنون درباره‌اش منتشر شده این است که بازیگران شهره‌ای مانند خاویر باردم، پنه‌لوپه کروز و ریکاردو دارین در آن بازی می‌کنند.

بنابراین هر خبر و اظهارنظری درباره این فیلم توجه علاقه‌مندان سینما را به خود جلب می‌کند. در یکی از این اظهارنظرهای نادر، پنه‌لوپه کروز در جشنواره فیلم ونیز با نشریه ویک درباره «همه می‌دانند» و اصغر فرهادی گفت‌وگو کرد. کروز در این اظهارنظر درباره فرهادی گفته است: «به نظر من او یک نابغه است. می‌توان چیزهای بسیاری از او آموخت و از‌این‌رو من بی‌صبرانه منتظر بازگشت به صحنه فیلم‌برداری «همه می‌دانند» هستم. او با وقت‌گذاشتن، حقیقت را از دل تک‌تک صحنه‌ها بیرون می‌کشد». این بازیگر که این روزها با فیلم «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» به پرده سینما بازگشته است، اعلام کرد که فیلم‌برداری «همه می‌دانند» در انتهای ماه نوامبر به پایان می‌رسد. اصغر فرهادی سال گذشته با فیلم «فروشنده» برای بار دوم اسکار گرفت. فرهادی فیلم‌نامه این اثر را هم مانند «گذشته» ابتدا به زبان فارسی نوشته و سپس به زبان دیگر ترجمه شده است.

کارگردان «جدایی نادر از سیمین» برای پرتماشاگرترین فیلم کارنامه کاری خود، گروهی از بزرگان سینما را گردهم آورده که از میان آنها می‌توان به آلبرتو ایگلسیاس (آهنگ‌ساز)، خوزه لوییس آلکائینه (مدیر فیلم‌برداری)، کلارا نوتاری (طراح صحنه) و سونیا گرانده (طراح لباس) اشاره کرد. با وجود آنکه اکثر عوامل را سینماگران سرشناس اسپانیایی تشکیل داده‌اند و فیلم هم در مادرید جلوی دوربین رفته، پروژه جدید اصغر فرهادی به‌عنوان محصول مشترک فرانسه و اسپانیا معرفی شده است.

فیلم جدید فرهادی سال ۲۰۱۸ به نمایش درخواهد آمد. احتمالا اولین نمایش فیلم در جشنواره کن آینده خواهد بود. در خلاصه داستان فیلم «همه می‌دانند» آمده: «کارولینا برای دیدار با خانواده‌اش از آرژانتین به زادگاهش اسپانیا بازمی‌گردد. در این سفر که پیش‌بینی می‌شد به تجدید دیدار اعضای خانواده خلاصه شود، رویدادهای غیرمنتظره‌ای به وقوع می‌پیوندد که بر روند زندگی کارولینا تأثیر می‌گذارد».

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy