Saturday, Nov 25, 2017

صفحه نخست » برنده دو جایزه اسکار رهبر تظاهرات برای دفاع از نازنین زاغری در لندن

خبرنامه گویا، اما تامپسون، بازیگر مشهور بریتانیایی و برنده دو جایزه اسکار روز شنبه پیشتاز تظاهراتی در دفاع از نازنین زاغری در لندن شد. به گزارش تلگراف، خواسته شرکت کنندگان در این تظاهرات این بود که دولت بریتانیا تلاش بیشتری برای آزادی زاغری بکند. شرکت کنندگان همچنین از اظهارات بوریس جانسون، وزیر امور خارجه بریتانیا که به گفته آنها، باعث بدتر شدن وضعیت نازنین زاغری شد، انتقاد کردند.

تامپسون در این تظاهرات خطاب به وزیر امور خارجه گفت: "اگر من با سینه پهلویی که دارم می‌توانم از تختم بیرون بیایم و برای دفاع از نازنین به اینجا بیایم، وزیر امور خارجه هم می‌تواند سوار هواپیما شود و به تهران برود و مشکلی را که خودش بدتر کرده حل کند."

photo_2017-11-25_11-51-27.jpg

نازنین زاغزی روز سوم آوریل ۲۰۱۶ (۱۵ فروردین ۱۳۹۵) در فرودگاه امام خمینی تهران بازداشت شد و در دادگاه به پنج سال حبس محکوم شد. ماه گذشته اتهامات جدیدی علیه او مطرح شد و قرار است او دوباره در تاریخ ۱۹ آذر دادگاهی شود. بوریس جانسون در اظهاراتی درباره زاغری گفته بود که او پیش از بازداشت شدن به روزنامه نگاران آموزش می‌داد. بسیاری از این اظهارات جانسون انتقاد کرده بودند و مدعی شده بودند که اظهارات وی باعث بدتر شدن وضعیت زاغری شده‌است.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy