Saturday, Nov 25, 2017

صفحه نخست » درخواست عجیب کاربران ایرانی از مجری زن مراسم قرعه‌‌کشی جام جهانی

WC_Draw_11252017.jpgبی بی سی - از زمان انتخاب ماریا کوماندنایا به عنوان یکی از مجری‌های مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از سوی فیفا، کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های زیادی از خود نشان داده‌اند.

قرار است خانم کوماندنایا به همراه گری لینه‌کر، فوتبالیست سابق و مجری سرشناس ‌بی‌بی‌سی مراسم قرعه کشی جام جهانی را که روز جمعه اول دسامبر( ۱۰ آذر) در مسکو برگزار می‌شود، اجرا کند.

طرفداران فوتبال در ایران درپیام‌هایی به این مجری روس توصیه کرده‌اند که در زمان اجرای این مراسم به نوعی لباس بپوشد تا بینندگان ایرانی بتوانند بدون سانسورمراسم قرعه کشی جام جهانی را از تلویزیون ببینند.

یکی از کاربران در واکنش به انتخاب این مجری روس در اینستاگرام گفته: "من یک ایرانی هستم. مقامات تلویزیون ما خیلی سختگیر هستند و تصاویر شما را سانسور می‌کنند. در صورت امکان، آیا می‌توانید برای این مراسم، لباس مناسبی انتخاب کنید که ما بتوانیم این برنامه را تماشا کنیم؟"

کاربر دیگری در پیامی اینستاگرامی نوشته: "خواهرم، لطفا درمورد حجابت دقت کن. ما می‌خواهیم که مراسم قرعه کشی جام جهانی را بدون سانسور از تلویزیون تماشا کنیم."

کاربران توییتر هم به این انتخاب واکنش نشان داده‌اند، یکی از کاربران در توییتی گفته: "لطفا لباس مناسبی بپوشید که در هر فرهنگی قابل قبول باشد. مرسی"

1511423649.jpgفرد دیگری در پیامی گفته: "از شما می‌خواهم که از پوشیدن لباس سکسی در جریان مراسم قرعه کشی جام جهانی خودداری کنید. تا ما بتوانیم به طور کامل این مراسم را ببینیم."

در جریان مراسم قرعه کشی جام جهانی در سال ۲۰۱۴، تلویزیون ایران بخش‌های زیادی از پوشش زنده این مراسم را به دلیل لباسی که مجری زن برزیلی این مراسم برتن داشت، سانسور کرد.

اریا کوماندنایا پس ازمصاحبه‌ای که با سردار آزمون، فوتبالیست تیم ملی ایران داشت، برای فوتبال‌دوستان ایرانی به چهره‌ای شناخته شده، بدل شده است.

خانم کوماندنایا ماه گذشته عکسی از خودش را در حالی که در کنار سردار آزمون در مسجدی در شهر کازان نشسته در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

290828407381.jpg

در این تصویر او با حجاب در کنار فوتبالیست ایرانی دیده می‌شود.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy