Monday, Nov 27, 2017

صفحه نخست » رفیقدوست: به زودی خدمت احمدی‌نژاد خواهند رسید

Mohsen_Refighdoost.jpg

بی بی سی - محسن رفیق‌دوست، فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به انتقادهای تند محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور سابق ایران از قوه قضاییه گفته است که این قوه در حال تکمیل پرونده او است و "بزودی خدمتش خواهند رسید."

به گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا) آقای رفیق‌دوست گفته است: "من از اول احمدی‌نژاد را قبول نداشتم. او تعادل ندارد."

او همچنین گفته است: "بزرگترین مشخصه احمدی‌نژاد این است که به ولایت مومن نیست و با این رفتار و اعمال به دنبال اسم و رسم است. اکثر اصولگرایان در برابر احمدی‌نژاد سکوت نکرده‌اند و او را از این رفتارها نهی و مذمت می‌کنند."

محمود احمدی‌نژاد، در هفته‌های اخیر انتقادهای بی‌سابقه‌ای را علیه قوه قضاییه ایران مطرح کرده است.

او چهار روز پیش در مصاحبه‌ای تصویری با سایت دولت بهار، قوه قضائیه را "دیکتاتور" خوانده بود.

او گفته بود: "قوه قضاییه اختیاراتش فوق‌العاده است و حتی از رهبری هم بیشتر است. تنها قوه‌ای است که هیچ نظارتی بر آن نیست... عملکرد قوه قضاییه یک سیر کاملا نزولی دارد. الان کل کشور در خطر است و امیدی به اجرای عدالت نیست."

این گفتگو بعد از بست‌نشینی بحث‌برانگیز حمید بقایی و چند نفر از نزدیکان آقای احمدی نژاد منتشر شد.

آقای بقایی بیش از ده روز پیش در پی امتناع از حضور در جلسه سوم دادگاهش در اعتراض به "رفتار دستگاه قضایی" در آرامگاه شاه عبدالعظیم بست نشست و آقای احمدی‌نژاد هم او را همراهی ‌کرد.

رئیس جمهور سابق ایران در شاه عبدالعظیم به شدت به برادران لاریجانی حمله کرد.

حملات آقای احمدی‌نژاد به قوه قضاییه با واکنش تند محمد جعفر منتظری، دادستان کل ایران همراه شده است.

آقای جعفری دیروز یکشنبه پنجم آذر به صراحت از آقای احمدی‌نژاد نام نبرد ولی گفت: "کسی که ۸ سال مدیریت عالی کشور را عهده دار بوده است؛ خصوصا در چهار سال دوم مدیریتش با یک کلکسیونی از قانون‌گریزی و عمل خلاف قانون، دم از دفاع از حقوق مردم می‌زند."

دادستان تهران همچنین گفته است: "قهر کردن و ۱۱ روز خانه‌نشینی کردن و رها کردن دولت، بوسه بر تابوت یک کافر ملحد زدن، مادر چاوز را در بغل گرفتن و بوسه بر گونه‌هایش گذاشتن و اهانت به مراجع تقلید و دروغ گفتن، جابجایی اعتبارات و بودجه‌ها؛ چنین آدمی با شناسنامه این چنینی امروز در عرصه مقابله با قوه ‌قضاییه، اهانت‌ها و جسارت‌ها و توهین‌ها می‌کند. این دفاع از حقوق مردم است؟"

در روزهای اخیر همچنین ویدیویی از اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر سابق محمود احمدی‌نژاد منتشر شد که او هم انتقادهای تندی از مسئولان قوه قضاییه داشته است.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy