Tuesday, Dec 19, 2017

صفحه نخست » الاتحاد پروازهای تهران-ابوظبی را متوقف می‌کند

etihad_12162017.jpgبه گزارش یورونیوز هواپیمایی الاتحاد امارات عربی متحده روز سه‌شنبه اعلام کرد که از روز ۲۴ ژانویه پروازهای تهران-ابوظبی را متوقف می‌کند.

هنوز دلیل این تصمیم به صورت واضح اعلام نشده است ولی به نظر می‌رسد این بخشی از استراتژی این شرکت برای سال آینده میلادی باشد. بر این اساس قرار است از روز ۲۵ دسامبر سال ۲۰۱۷ پروازهای شرکت الاتحاد به تهران به ۲ پرواز در هفته کاهش یابد و بعد از یک ماه به طور کامل متوقف شود.

در حال حاضر الاتحاد هفتگی ۵ پرواز به تهران انجام می‌دهد.

در دیگر خبرهای منطقه: حوثی‌ها بار دیگر پایتخت عربستان را هدف قرار دادند

ایران اینترنشنال نوشت، هم‌زمان با انتشار گزارش‌هایی حاکی‌از شنیده‌شدن صدای انفجار در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، حوثی‌های یمن، از پرتاب یک موشک بالستیک به‌سوی این شهر خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، روز سه‌شنبه ۲۸ آذرماه، در ریاض، صدای انفجاری شدید شنیده شده و دود غلیظی از سمت شمال‌شرقی شهر به آسمان رفته است.

جنبش انصارالله یمن (حوثی‌ها)، اعلام کرده‌ که با پرتاب یک موشک بالستیک به‌سوی ریاض، نشست رهبران سعودی را در قصر سلطنتی الیمامه، هدف قرار داده‌ است.

شبکه‌ی تلویزیونی المسیره که متعلق به حوثی‌هاست، از قول منابع نظامی آن‌ها، خبر داده که هدف آن موشک، نشست رهبران سعودی بوده است.

ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی، خبر پرتاب موشک حوثی‌های مورد حمایت جمهوری اسلامی ایران را تأیید کرده، اما اعلام کرده که این موشک، به‌وسیله دفاع هوایی پاتریوت، رهگیری و منهدم شده است.

به گزارش تلویزیون اسکای‌نیوز عربی، سرهنگ ترکی المالکی، سخنگوی «ائتلاف حمایت از دولت قانونی یمن» اعلام کرد که «موشک حوثی- ایرانی، یک منطقه مسکونی را هدف قرار داده، اما توسط دفاع هوایی رهگیری و منهدم شده است».

المالکی افزود : «حادثه امروز نشان می‌دهد که حوثی‌ها گذرگاه‌های امدادرسانی را برای قاچاق موشک‌های ایران به داخل یمن، استفاده می‌کنند».

وب‌سایت روزنامه الشرق‌الاوسط نیز به‌نقل از یک مقام مسؤول سعودی، گزارش داد که دفاع هوایی پاتریوت وابسته به آن کشور، موشک حوثی‌ها را پیش از اصابت به هدف، منهدم کرده است.

این مقام سعودی افزود که دفاع شهری و هلال احمر این کشور، هیچ گزارشی درباره آسیب‌های احتمالی ناشی‌از پرتاب موشک به سمت ریاض، دریافت نکرده‌اند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy