Tuesday, Dec 12, 2017

صفحه نخست » حال گیری یک نظامی روس از بشار اسد!

assad_12102017.jpgالعربیه - یک ویدئوی مربوط به حضور ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در پایگاه الحمیمیم سوریه نشان می‌دهد که یک نظامی روس با کشیدن بازوی بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه مانع از همگام شدن او با پوتین می‌شود.

ولادیمیر پوتین در اولین سفر خود به سوریه، روز دوشنبه 11 دسامبر 2017 به پایگاه هوایی الحمیمیم سوریه رفت. در این دیدار زمانی که بشار اسد خواست با پوتین همراه شود، یک نظامی روس بازوی رئیس‌جمهوری سوریه را کشید و اجازه نداد که با پوتین همقدم شود.

پس از این فرد نظامی روس، بازوی بشار اسد را در حضور همگان کشید، رئیس‌جمهوری سوریه سر خود را به علامت موافقت تکان داد تا رئیس‌جمهوری روسیه به تنهایی در مراسم استقبال رسمی که از سوی نظامیان روس حاضر در سوریه انجام شد، حاضر شود.

بشار اسد پس از این اتفاق با اشاره دست از فرد نظامی روسی پرسید که آیا باید اینجا بایستد؟ و نظامی روس نیز با این موضوع موافقت کرد و رئیس‌جمهوری روسیه به تنهایی در فرودگاه سوریه گام برداشت.

این برخورد فرد نظامی روس و ممانعت از تحرک یک رئیس‌جمهوری در خاک کشور خودش توسط یک نظامی بیگانه تا کنون سابقه نداشته است.

ولادیمیر پوتین در مسیر سفر خود به قاهره، چند دقیقه در پایگاه الحمیمیم حاضر شد و برخورد فرد نظامی روس با رئیس‌جمهوری سوریه موجی از انتقادات و تمسخر را در فضای مجازی به راه انداخت.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy