Wednesday, Dec 13, 2017

صفحه نخست » تصویری: پاک کردن پرچم اسرائیل از روی زمین دانشگاه خبرساز شد

به گزارش فارس، محمدعلی برخورداری رئیس دانشگاه علم و صنعت در رابطه با اقدام برخی دانشجویان این دانشگاه در پاک کردن پرچم اسرائیل از زمین دانشگاه گفت: این کار از سوی چند نفر از دانشجویان انجام شده که عضو انجمن آرمان بودند ولی این انجمن دخالتی در این اقدام نداشته است.

وی افزود: هنوز گزارش‌های کامل این کار به دستم نرسیده ولی اعضای انجمن اعلام کردند که دخالتی در این موضوع نداشتند و فقط چند عضو انجمن به همراه دانشجویان دیگر این اقدام را انجام دادند. رئیس دانشگاه علم و صنعت گفت: امسال روز دانشجو پنج‌شنبه بود و به همین دلیل برنامه‌های گرامیداشت این روز در یکی دو هفته اخیر برگزار شد ولی تمام برنامه‌ها بسیار خوب انجام شده و در چنین فضایی برخی حواشی نیز بین جوانان پیش می‌آید.

photo_2017-12-10_15-10-19.jpg

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر:

پاک کردن تصویر پرچم اسرائیل اقدامی بی‌شرمانه بود

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در نامه‌ای خطاب به دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت از اقدام دانشجویان انقلابیبه خاطر رسم پرچم آمریکا و اسرائیل در معبر این دانشگاه تقدیر کرد.
متن این نامه به شرح زیر است:
جناب آقای محسن رحیمی
دبیر محترم انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ایران
سلام علیکم
متاسفانه در روز یکشنبه ۱۹ آذرماه در دانشگاه علم و صنعت ایران، اقدامی بی شرمانه و مذموم در جهت تطهیر وجه‌ی دشمنان اسلام صورت گرفت که خاطر مردم عزیز ایران از این اتفاق آزرده شد. به همین منظور دانشجویان ارزشی این دانشگاه در اقدامی انقلابی و بسیار شایسته، پرچم رژیم جعلی صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را در معبر اصلی دانشگاه و بر کف زمین رسم کردند.
بدینوسیله "انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر" ضمن تحسین این اقدام انقلابی و حمایت از آن، آرزوی توفیقات روزافزون را برای تمامی سربازان نخبه امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، فعال در بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان و دیگر تشکل‌ها و گروه‌های انقلابی دانشگاه علم و صنعت ایران مسئلت می‌نماید.
والسلام علی من اتبع الهدی
مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy