Saturday, Dec 23, 2017

صفحه نخست » نماینده مجلس هلند هدیه ایران را در سطل آشغال انداخت

به گزارش «وطن امروز»، بعدازظهر روز جمعه ویدئویی در شبکه‌های مجازی منتشر شد که در آن یک نماینده پارلمان هلند یک بسته منقش به پرچم ایران را نشان داده و سپس محتویات آن را که یک بسته کوچک پسته بود در سطل آشغال خالی می‌کند. در متنی که پای این ویدئو منتشر شده بود، ادعا شده است این نماینده پارلمان هلند به مناسبت کریسمس، یک بسته هدیه از سفارت ایران در لاهه دریافت کرده، اما در اعتراض به اینکه سفارت ایران این بسته‌ها را تنها به مقامات و نماینده‌های مرد داده و مقامات و نماینده‌های زن را از این هدایا بی‌نصیب گذاشته، بسته هدیه سفارت ایران را در سطل آشغال ریخته است. در این ویدئو که یکی از شبکه‌های تلویزیونی هلند آن را تولید و منتشر کرده، از یک خانم نماینده پارلمان پرسیده شده آیا از طرف سفارت ایران برای او هدیه کریسمس فرستاده شده است یا خیر که این نماینده پاسخ منفی می‌دهد.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در لاهه در خصوص ویدئوی منتشره از دور انداختن هدیه کریسمس سفارت توسط یک چهره حزبی هلند اعلام کرد:

سفارت ایران در هلند بنا بر سنت هر ساله در آستانه سال نو میلادی کارت تبریک و هدیه کوچکی از سوغات ایرانی را برای مقامات رسمی و شخصیت‌های هلندی ارسال می‌کند. امسال فهرست دریافت‌کنندگان تبریک افرایش یافت و برای چهره‌های احزاب در پارلمان نیز تبریک سال نو فرستاده شد. متاسفانه این فرد بدون تحقیق و با ذهنیت ناقص و منفی در مورد نظام جمهوری اسلامی ایران مدعی شده تبریک سفارت تنها برای مردان ارسال شده در حالی‌که تبریک سال نو برای مقامات و شخصیت‌ها فارغ از جنسیت آنها ارسال شده و تعداد زیادی از بانوان جزو دریافت‌ک‌نندگان پیام تبریک سفیر ایران بوده‌اند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy