Tuesday, Dec 26, 2017

صفحه نخست » «چاره‌ای برای معضل اسرائیل نیابیم باید ورزش را تعطیل کنیم»

Ebrahim_Javadi.jpgایسنا ـ عضو شورای فنی کشتی آزاد و دارنده ۴ مدال طلای جهان با بیان اینکه باید فکری اساسی درباره موضوع روبرو نشدن ورزشکاران ایران مقابل ورزشکاران رژیم صهیونیستی کرد، گفت که اگر برای این معضل چاره‌اندیشی نشود، باید کل ورزش را تعطیل کرد.

ابراهیم جوادی در گفت‌وگو با ایسنا درباره خطر تعلیق کشتی ایران توسط IOC بدلیل کشتی نگرفتن علیرضا کریمی آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم ایران مقابل حریف اسراییلی در رقابت‌های قهرمانی جهان که واکنش‌های بسیاری را در رسانه‌های داخلی و بین‌المللی بدنبال داشت، اظهارکرد: این مشکل مربوط به الان نیست و خیلی وقت است که با آن درگیریم. الان موضوع با گذشته تفاوت پیدا کرده است. دیگر همه جهان نسبت به این موضوع حساس شده‌اند. اسراییلی‌ها هم در این میان شیطنت می‌کنند و به دنبال این هستند با جذب ورزشکاران دیگر کشورها برای ورزش ایران مشکلات جدی‌تری ایجاد کنند.

دارنده ۴ مدال طلای جهان افزود: زمانی بود که اسراییل اصلا کشتی‌گیر یا ورزشکار مطرح در رشته‌های خوب در سطح جهانی و المپیک نداشت و نهایتا یک یا دو کشتی‌گیر به رقابت‌های جهانی می‌فرستاد اما الان متاسفانه در همه رده‌های سنی سرمایه‌گذاری زیادی کرده و نسبت به جذب کشتی‌گیران روس و کشورهای بلوک شرق اقدام کرده و در رشته‌های ورزشی دیگر نیز برنامه‌ای مشابه را دنبال می‌کند. بدون شک این موضوع بزودی نه تنها کشتی بلکه برای کل ورزش ایران در رقابت‌های جهانی و المپیک مشکلات عدیده‌ای ایجاد خواهد کرد. با این وضع یا باید ورزش‌مان را کلا تعطیل کنیم و به مسابقات نرویم یا اینکه مسئولان عالیرتبه بنشینند و راه‌حلی منطقی برای این چالش و معضل بزرگ پیدا کنند.

وی در پاسخ به این سوال که چه راه حلی برای این موضوع دارید گفت: من راه‌حل را نمی‌دانم چرا که مسئول اینکار نیستم. افرادی که مسئولیت دارند باید راه‌حل پیدا کنند. به ما از اول انقلاب گفته‌اند که روبرو شدن با ورزشکاران اسراییل خط قرمز ماست و همه هم آن را رعایت کرده‌ایم اما اکنون شرایط به هیچ وجه مانند گذشته نیست و عده‌ای با برنامه می‌خواهند از این طریق به ایران ضربه بزنند، بنابراین باید بهترین راهکار ممکن اندیشیده و اجرا شود.

پیشکسوت کشتی ایران خاطرنشان کرد: این موضوع مشکلات زیادی را بزودی برای ورزش ایران بوجود می‌آورد چرا که همه جهان بر روی این موضوع حساس شده‌اند و دیگر نمی‌توانیم به بهانه مصدومیت و این حرف‌ها از روبرو شدن با ورزشکاران رژیم صهیونیستی خودداری کنیم. باید مسئولان فکری اساسی کنند تا آسیب‌های این اتفاق به حداقل برسد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy