Tuesday, Dec 26, 2017

صفحه نخست » نوبخت: پشیمان‌ها اصلاً کی رأی داده‌اند؟

Mohammadbagher_Nobakht.jpgرادیو زمانه ـ سخنگوی‌ دولت روحانی در واکنش به کمپین «ما پشیمان هستیم» که در اعتراض به سیاست‌های دولت در شبکه‌های اجتماعی به راه افتاده، گفته است شرکت‌کنندگان در این کمپین هرگز با مردم همراه نبوده‌اند.

هنوز یک روز از ارائه لایحه بودجه حسن روحانی برای سال ۹۷ نگذشته بود که عده‌ای از چهره‌های سرشناس کارزاری در شبکه‌های اجتماعی به راه انداختند با عنوان: ما پشیمان هستیم. به زودی این کارزار فراگیر شد. معترضان به سیاست‌های انقباضی دولت روحانی به تعرفه سه برابری خروج از کشور، قطع یارانه ۳۵ میلیون نفر، بنزین ۱۵۰۰ تومانی، دلار ۴۲۰۰ تومانی و همزمان افزایش بودجه مراکز و مؤسسات نورچشمی رهبر جمهوری اسلامی اشاره می‌کنند و می‌گویند از اینکه به حسن روحانی رأی دادند پشیمان‌اند.

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت روحانی در نشست خبری ۵ دی خود به این کارزار هم اشاره کرد و گفت:

«ما تشخیص می‌دهیم که عده‌ای لباس نقد پوشیده‌اند و هیچ‌وقت هم کنار دولت و‌ ملت نبوده‌اند. اینهایی که گفتند "ما پشیمان هستیم" کی رأی داده‌اند که حالا پشیمان هستند؟»

پیش از این حسام‌الدین آشنا گفته بود که عده‌ای از طرفداران محمود احمدی‌نژاد و مخالفان روحانی کارزار «ما پشیمان هستیم» را به راه انداخته‌اند و این کارزار به نارضایتی مردم ربط ندارد، بلکه یک جریان تبلیغی است.

حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی در واکنش به کمپین «ما پشیمان هستیم» گفته بود پای قول‌اش ایستاده و از مردم هم خواسته بود آن‌ها هم پای قول وفاداری‌شان به او بایستند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy