Thursday, Dec 28, 2017

صفحه نخست » قالیباف یک روز بعد ازتذکر خامنه ای مبنی بر پرهیز از سیاه نمایی: اقتصاد کشور به گل نشسته

ghalibaf_12282017.jpgشهردار سابق تهران فقط یک روز بعد از بیانات رهبری مبنی بر پرهیز از سیاه نمایی، یک بار دیگر در کسوت احمدی نژاد درآمد و با زیرپا گذاشتن توصیه های رهبری به سیاه نمایی پرداخت.

به گزارش تسنیم وی در همایش فرماندهان دوران دفاع مقدس استان‌های مازندران، گیلان و گلستان گفت امروز اگر ما در اقتصاد به گل نشستیم و مردم در چرخه زندگی این عرصه در حال له شدن هستند به واسطه عدم حضور مردم در اقتصاد است.فساد سیستماتیک در کشور که هر روز مشاهده می‌کنیم ریشه اصلی آن در این است که مردم در اقتصاد حضور ندارند.

وی بیان کرد: مردم در بحث اقتصاد، استفاده از ظرفیت‌های پولی و مالی در بانک‌ها دو تا سه درصد حق استفاده دارند و به اذعان این مسئولان مردم در این حوزه‌ها درک و فهم ندارند. رمز موفقیت در این مقاطع این بوده که مردم در مصدر تصمیم‌گیری و ایفای نقش در دوران دفاع مقدس بوده و حضور دارند.

شهردار سابق تهران با اشاره به اینکه ورود رانت سبب حذف مردم و حذف همه ظرفیت‌های یک ملت و مردم شده است، گفت: امروز ایران اسلامی یک قدرت منطقه‌ای شده که آنهایی که دل در گرو غرب در کشور دارند نمی‌خواهند این حرف را باور کنند.

وی با بیان اینکه قدرت منطقه‌ای در سیاست خارجی کشور اثرگذار بوده و موجب عزت کشور شده است، افزود: اگر امروز در اوج قدرت در ارتباطات بین‌المللی هستیم و حتی قدرت وتو کردن ایران را استکبار ندارد دلیل آن به واسطه داشتن روحیه مبارزه در کشور است.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با ظلم از نخستین عناصر یک انسان بوده و به عنوان یک مسلمان و محب اهل بیت باید با ظلم مبارزه کنیم، تصریح کرد: مردم محور و مرکز این مبارزه بوده و عزت نظام است.

وی با اشاره به اینکه فتنه گران با ایجاد فتنه ۸۸ خواستند ایران را به سمت سرنگونی سوق دهند، گفت: ۹ دی سبب دفاع از امنیت ملی و حریت نظام شده است.

وی با اشاره به اینکه عرصه امروز کشور برای برخی آقایان مسئول کشور، عرصه مال، قدرت و منال و پول بوده و به کسی تعارف نمی‌کنند، افزود: این افراد مسئول فعلی که برخی از آنها حتی حضوری در دفاع مقدس نداشته برای مسئولیت و پست تعارف نمی‌کنند.

وی بیان کرد: امروز ۴ درصدی‌ها در کشور افرادی هستند که قانون را به راحتی در کشور دور می‌زنند و زندگی مردم را له می‌کنند و فرصت را به مردم در تصمیم‌گیری‌ها نمی‌دهند.

شهردار سابق تهران گفت: به صراحت می‌گویم اصولگرا و اصلاح‌طلب در این بین تفاوتی ندارد. برخی از افراد قدرت طلب هستند و با نگاهی به زندگی سیاسی افراد می‌فهمیم افرادی که در منتهی‌الیه قدرت بوده چپ و راست برایشان موضوعیت ندارد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy