Saturday, Dec 30, 2017

صفحه نخست » واکنش حسین شریعتمداری به اعتراضات اخیر: از شعارها بوی فتنه می‌آید

Hossein_Shariatmadari.jpgایسنا - مدیرمسئول روزنامه کیهان، فتنه ۸۸ را خطرناک تر از جنگ احزاب دانست و گفت: فتنه گران پیاده نظام دشمن برای براندازی نظام بودند.

حسین شریعتمداری شامگاه گذشته در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی که در مهدیه رشت برگزار شد، فتنه ۸۸ را توطئه آمریکایی، اسرائیلی و انگلیسی دانست و اظهار کرد: در جنگ احزاب که در صدر اسلام اتفاق افتاد همه دشمنان اختلاف را کنار گذاشتند تا به حکومت اسلامی ضربه وارد کنند.

وی با بیان این که نخست وزیر اسرائیل از سران فتنه حمایت آشکار داشت، افزود: دشمنان اسلام و انقلاب از جنبش سبز فتنه گران حمایت می‌کردند، اما سران فتنه هیچ واکنشی نسبت به عدم همراهی خود با دشمنان نشان نمی‌دادند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان، با بیان اینکه فتنه ۸۸ از سال ۲۰۰۸ در آمریکا با پروژه «تقلب» کلید خورده بود، عنوان کرد: ۱۳ ماه قبل از انتخابات سال ۸۸ موضوع پیش بینی نتیجه انتخابات و احتمال تقلب طراحی شده بود تا در صورت عدم پیروزی کاندیدای مورد نظر در کشور تنش ایجاد کنند.

شریعتمداری، با اشاره به موفقیت پروژه «انقلاب رنگین» در چند کشور به وسیله آمریکا، تصریح کرد: سازمان سیا یک روز قبل از انتخابات ۸۸ اعلام کرده بود که انقلاب رنگین در ایران همانند اوکراین و گرجستان اتفاق خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه در روزنامه کیهان در پیش بودن فتنه بعد از انتخابات را پیش بینی کرده بودیم، گفت: فتنه ۸۸ از جنگ احزاب نیز خطرناک تر بود، زیرا فتنه گران در زمین دشمن بازی می‌کردند، اما با حماسه آفرینی ملت ایران در ۹ دی سال ۸۸ فتنه شکست خورد.

مدیرمسئول روزنامه کیهان، با اشاره به پافشاری فتنه گران بر مواضع نادرست خود، اظهار کرد: فتنه گران پیاده نظام دشمن برای براندازی نظام بودند و هنوز باید مراقب آنان باشیم.

وی اقتصاد را میدان جنگ نرم دشمن دانست و عنوان کرد: دشمن در جنگ نرم نقاط ضعف را پیدا می‌کند و امروز روی اقتصاد متمرکز شده است، زیرا می‌داند در حوزه نظامی شانسی ندارد.

شریعتمداری، ایجاد نارضایتی در مردم به وسیله معیشت را فتنه جدید فتنه گران دانست و یادآور شد: در روزهای اخیر جریانات اعتراضی در برخی شهرها شکل گرفته که شعارهای آنان بوی فتنه می‌دهد.

مدیرمسئول روزنامه کیهان، مذاکرات ایران و ۱+۵ را در جهت منافع ملی ندانست و بیان کرد: برای رسیدن به رونق اقتصادی نباید دست و روی دست بگذاریم و منتظر بیگانگان باشیم.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy