Sunday, Dec 31, 2017

صفحه نخست » ‎واکنش دفتر علم الهدی به خبر احضار وی به شورای امنیت به دلیل تجمعات مشهد

Alamolhodaaتسنیم - "خبرسازی" کرباسچی درباره آیت‌الله علم‌الهدی تکذیب شد.

غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی طی مطلبی که شخصاً به برخی گروه‌های تلگرامی ارسال کرده، ادعا کرده است که شورای‌عالی امنیت ملی، آیت الله علم الهدی را به دلیل "اقدام پشت پرده او در تجمعات خیابانی مشهد" فراخوانده و "شمخانی (دبیر شورای عالی امنیت ملی) شخصاً با لحن شدید به او تذکر داده است".

از دفتر آیت‌الله علم‌الهدی کسب اطلاع شد که ایشان در شامگاه نهم دی ماه در مدرسه علمیه نواب مشهد و در جمع پرشور علما و طلاب سخنرانی داشته‌ و این خبرسازی از اساس کذب است.

دفتر امام جمعه مشهد تاکید کرده که مطالب منتشر شده درباره آیت‌الله علم‌الهدی از سوی اداره حقوقی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی پیگیری می‌شود.

کرباسچی: کانال تلگرامی ندارم!

ایلنا نوشت:


غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی، درباره خبر منتشر شده در یکی از رسانه‌های بیگانه خارج از کشور مبنی بر این که دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در کانال تگلرامی خود اعلام کرده است امام جمعه مشهد در ارتباط با تجمعات اخیر به شورای عالی امنیت ملی فرخوانده شده است، گفت: من کانال تلگرامی ندارم که بخواهم چنین خبری را در آن منتشر کنم، این خبر را کامل تکذیب می‌کنم.


وی ادامه داد: شاید در حد سوال از دوستان درباره این موضوع پرسیده باشم اما آن را در کانال تگلرامی نداشته‌ام منتشر نکرده‌ام.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy