Sunday, Dec 31, 2017

صفحه نخست » فراخوان معترضان برای ادامه تظاهرات سراسری در ایران

eterazat_3.jpgاتاق خبر «من و تو» ـ در حالی که سه روز از آغاز تظاهرات‌های اعتراضی سراسری در ایران می‌گذرد و مردم در بسیاری از شهرها و نقاط کشور اقدام به برگزاری تجمعات کرده‌اند، به نظر می‌رسد قصد معترضان برای ادامه این حرکت جدی بوده و فراخوان‌هایی برای تجمع در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

تاکنون مردم شهرهای تهران، آمل، اصفهان، زنجان، شیراز، لرستان، کرمانشاه، گرگان، کاشان، ملایر، کرمان، خرم آباد، اراک، اهواز، بندر عباس و چندین نقطه دیگر از ایران با برگزاری تجمعات اعتراضی، حمایت خود را از تظاهرات دیگر شهرها اعلام کرده و علیه دولت حسن روحانی، رهبر جمهوری اسلامی و نیز اصل نظام شعارهای تندی سرداده‌اند.

در همین زمینه، روز گذشته سمت و سوی شعارها رادیکال‌تر شده و شخص رهبر جمهوری اسلامی را هدف قرار گرفته بود. بسیاری از معترضان با سردادن شعارهایی از جمله «مرگ بر خامنه‌ای، سید علی ببخشید/ دیگه باید بلند شید، این همه لشگر آمده/علیه رهبر آمده، مردم گدایی می‌کنند/ آقا خدایی می‌کند و خامنه‌ای قاتله/ ولایتش باطله» اعتراض شدید خود نسبت به رهبر جمهوری اسلامی را نشان داده‌اند.

همچنین در این تجمعات شعارهایی علیه نظام جمهوری اسلامی از جمله «استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی» و «جمهوری اسلامی، نمی‌خوایم، نمی‌خوایم»، از سوی معترضان سر داده شده است.

در عین حال گزارش‌های فراوانی نیز از به خشونت کشیده شدن این تجمعات از سوی نیروهای امنیتی و پلیس منتشر شده است. در همین زمینه در شهر دورود استان لرستان، با دخالت نیروهای امنیتی و شلیک گلوله به سمت معترضان، دست کم دو نفر کشته شده‌اند. این در حالی است که به گفته شاهدان عینی، تعداد کشته شدگان چهار نفر بوده است.

با وجود این، از صبح امروز فراخوان‌هایی برای ادامه تظاهرات‌ها از سوی معترضان در شبکه اجتماعی منتشر شده که از مردم خواسته با پیوستن به این تجمعات، در اعتراض‌های سراسری شرکت کنند.

در این فراخوان‌ها همچنین ساعت و مکان برگزاری تجمعات از سوی معترضان اعلام شده است.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy