Sunday, Dec 31, 2017

صفحه نخست » تلگرام در ایران فیلتر شد + واکنش مدیرعامل تلگرام

دماوند، پاول دروف مدیرعامل تلگرام از فیلتر شدن این اپلیکیشن در ایران خبر داد. پاول دورف: در توئیتر خود نوشت :«مقامات ایران پس از آنکه درخواستشان برای بسته شدن کانال «صدای مردم» و دیگر کانال های اعتراضی مسالمت آمیز رد شد، دارند تلگرام را فیلتر می کنند.»

کاربران تلگرامی حاضر در ایران اعلام کرده بودند: از حدود یک ساعت پیش در ایران تلگرام ابتدا با اینترنت همراه اول باز نمی‌شد و حالا تنها با فیلترشکن باز می‌شود. از ساعتی قبل کاربران نسخه تلفن همراه تلگرام و اینستاگرام اعلام کرده‌اند که قادر به دسترسی به این دو نرم افزار نیستند.این در حالی است که هنوز از اختلال در نسخه دسکتاپ تلگرام گزارشی دریافت نشده است. برخی اخبار رسیده حکایت از آن دارد که فشارهای زیادی برای فیلترینگ دائمی تلگرام در حال اعمال است. شنیده ها حکایت از آن دارد که به زودی، به احتمال زیاد این نرم افزار در تمام نسخه‌های موبایلی و کامپیوتری خود در ایران فیلتر می شود.

خبرگزاری ایلنا هم از قطع دسترسی به تلگرام و اینستاگرام در ایران بر روی اینترنت ثابت خبر داد. بنا به این گزارش این دو اپلیکیشن بر روی «تمام خطوط و بسترهای اینترنت» قطع شده است.

126117_telegram.jpg126117_telegram2.jpg

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy