Sunday, Dec 31, 2017

صفحه نخست » معاون امنیتی استاندار تهران: کسانی که ساختارها و ارزش‌های دینی و ملی را رعایت نکنند قابل مدارا نیستند

Mohsen_Nasje_Hamedani.jpgایلنا ـ معاون استانداری تهران تاکید کرد: با حضور برخی افراد و چهره‌هایی که درصدد انجام اقدامات غیرقانونی و برگزاری تجمعات فاقد مجوز بودند، امروز از دایره مدارا خارج شده و تلاش کردیم تا اعمال قانون کنیم هرچند در این چارچوب هم مبنای ما تذکر و برخورد دوستانه بود.

محسن نسج همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره آخرین وضعیت امنیت شهر تهران گفت: روز گذشته مبنای نیروهای انتظامی و امنیتی بر اساس مدارا بود و تلاش کردیم با معترضان و کسانی که در خیابان‌ها حضور یافته‌اند، به عنوان یک هم‌وطن برخورد کرده و به یک تذکر دوستانه اکتفا کنیم.

وی با اشاره به حضور برخی افراد و چهره‌هایی که اصرار به حضور در تجمعات غیرقانونی و اغتشاش‌آفرینی دارند، اظهار داشت: با حضور برخی افراد و چهره‌هایی که درصدد انجام اقدامات غیرقانونی و برگزاری تجمعات فاقد مجوز بودند، امروز از دایره مدارا خارج شدیم و تلاش کردیم تا اعمال قانون کنیم هرچند در این چارچوب هم مبنای ما تذکر و برخورد دوستانه بود.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران با تاکید بر اینکه کسانی که ساختارها و ارزش‌های دینی و ملی ما را رعایت نکنند قابل مدارا نیستند، تصریح کرد: کسانی که پرچم کشورمان را آتش بزنند و شعارهای ساختارشکنانه سر بدهند، هیچ فرد و گروهی این اقدامات را نمی‌پذیرد و مورد پذیرش هیچ فرد میهن‌پرست و ارزشمدار و قانونگرایی نیست.

نسج همدانی با بیان اینکه مبنای امنیتی و انتظامی ما تضمین امنیت تهران است، خاطرنشان کرد: هیچ شک و تردیدی در میان نیروهای دلسوز وجود ندارد که تلاش کنیم با نگاهی مبتنی بر مدارا و قانون، امنیت و آرامش را در تهران تامین کنیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره تعداد بازداشت‌شدگان خاطرنشان کرد: من هم‌اکنون از تعداد بازداشت‌شدگان دقیقا اطلاع ندارم.

معاون استانداری تهران افزود: قرار بر این شده اطلاعات در این خصوص را وزارت کشور منتشر کند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy