Saturday, Dec 2, 2017

صفحه نخست » دلار ۴۱۴۹ تومان شد

Dollar.jpgتسنیم ـ همزمان با افزایش قیمت جهانی طلا و البته رشد نرخ دلار در بازار داخلی، قیمت سکه نیز نسبت به آخرین روز هفته گذشته افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در بازار سبزه میدان، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۹ هزار و ۳۰۰ تومان افزایش نسبت به پنج شنبه گذشته یک میلیون و ۳۸۷ هزار و ۸۰۰ تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۵ هزار تومان افزایش یک میلیون و ۳۴۱ هزار تومان داد و ستد شد.

همچنین در بازار آزاد قیمت هر قطعه سکه نیم بهار آزادی با یک هزار تومان کاهش نسبت به پنج شنبه گذشته ۶۸۶ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با یک هزار و ۳۰۰ تومان رشد ۳۸۸ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

سکه گرمی نیز امروز با یک هزار تومان رشد نسبت به پنج شنبه گذشته ۲۶۲ هزار تومان معامله و هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز با ۴۶۲ تومان افزایش ۱۲۹ هزار و ۷۰۰ تومان داد و ستد می‌شد.

همچنین صرافی‌های پایتخت نیز هر دلار آمریکا را با ۱۱ تومان افزایش نسبت به پنج شنبه گذشته ۴ هزار و ۱۴۹ تومان می‌فروختند. همچنین هر یورو با ۱۰ تومان افزایش نسبت به پنج شنبه گذشته ۴ هزار و ۹۹۸ تومان و هر پوند انگلیس نیز با ۴۰ تومان رشد ۵ هزار و ۶۸۰ تومان معامله می‌شد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy